Voor El, Moi, Inge en Floor

He lieve Meiden,

Ben de hele dag druk geweest, met dat kennen jullie wel, postzooi opruimen, huis opruimen, en even twintig minuutjes in de zon gelegen en wat was dat heerlijk. Vandaar dat ik nu pas al jullie berichtjes heb gelezen.

Voor El wil ik even doorgeven dat het echt gaat lukken, zeker niet denken dat je al 37 jaar bent en dat het dan misschien niet lukt, mijn zus van 39 is ook op de natuurlijke manier zwanger geworden.

Voor Moi wil ik even doorgeven wat spannend dat je morgen al je uitslagen krijgt, laat het ons even weten.

En Inge voor jou gaat het zeker goed komen zeker met iui zal je zien.

En Floor eigenlijk weet ik niet wanneer mijn nod is, deze maand hebben we min of meer overgeslagen omdat manlief de laatste drie treden heeft gemist, en daardoor erg veel last heeft van zijn rug, dus wij gaan straks weer door voor de volgende ronde. Verder Floor vind ik het zo fantastisch dat je zwanger bent, de wonderen zijn de wereld niet uit he!!!!

Lieve meiden ik spreek jullie snel weer hier.

Liefs, Mick

Hey Mick,

Wat lief dat je er aan denkt!! Spannend dagje vandaag inderdaad!!!

Om 10.30 bij de gyn voor de uitslagen van mijn bloed en het sperma en....om 14.00 naar de tandarts voor waarschijnlijk een wortelkanaalbehandeling!!!! Wat een dag!!!

Jullie horen van mij!!!

Liefs moi xxx

He Moi,

Geen dank hoor!! Spannend voor jullie, ik denk dat de uitslagen allemaal goed zijn, daar moet ten eerste vannuit gaan hoor.

Sterkte bij de tandarts, die wortelkanaalbehandeling moet je wel laten verdoven hoor, want dan valt het wel mee. Ik moet morgen naar de tandarts en heb er eigenlijk helemaal geen zin in, moet ook een wortelkanaalbehandeling ondergaan, weet ik al een tijdje van te voren, maar goed ga er maar vannuit dat dat gaat meevallen.

Liefs, Mick

Hoi lieve meiden,

Graag wil ik jullie een goed boek aan bevelen om de vruchtbaarheid van jezelf en je partner te vergroten.
Er staan resultaten van wetenschappelijke onderzoeken in.
Bijv. van 10 stellen die al heel lang bezig waren om een baby te 'maken' en zelfs al in de medische molen zten kregen er 8 een kind.
En wist je dat je vruchtbaarste leeftijd tot 38 jaar ligt en niet tot 35 jaar? En ook al ben je ouder dan 38
dan zijn er zeker kansen.
Ik zal vanavond de titel even mailen, moet zo naar mijn werk.

Ik ben een nuchter type en niet zweverig en ik vind het een goed boek met praktische tips.
(zelf ben ik net 4 weken zwanger, heb het programma uit het boek gevolgd en ben 35 jaar) De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat wij niet in de situatie zaten dat het niet lukte.
(vindt het wel wat rot om dit te zeggen, omdat jullie al een tijdje bezig zijn)

We hebben ervoor gekozen om de tips uit het boek op te volgen omdat ik al 35 ben en al 15 jaar aan de pil.
Ik kon me goed voorstellen dat het dan niet zo maar zou lukken.

Hartelijke groet, Karla

He Karla,

Wat hartstikke lief van je, dat je aan ons denkt, wij willen jou natuurlijk van harte feliciteren met je zwangerschap, zelf ben 36 jaar, en heb al een dochtertje van drie jaar, en toen lukte het meteen, heb altijd gedacht dat de vruchtbaarheid heel erg afneemt met 36 jaar, maar zoals jij schrijft neemt dat dus pas af bij 38 jaar, mijn zus is nu hoogzwanger en zij is 39 jaar en op de natuurlijke manier zwanger geworden, daarom bekijk ik zelf die leeftijdgrens ook anders. Werkse nog even, en hoop dat je vanavond even op dit forum schrijft hoe dat boek heet.

Liefs, Mick

Hoi Karla en Mickey,

Karla, ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van Mickey hierboven. Ik ben zeer benieuwd naar het boek. Ik ben nu nog 37, dus de tijd gaat voor mij toch wel dringen, haha! Maar zonder grappen: baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar. Ik kijk uit naar je volgende mailtje.

Mickey, dank voor je lieve woorden van vannacht (ik las ze net pas). Omdat ik inmiddels weet dat er veel mensen meelezen, ga ik nu even het hele verhaal wat ik onder andere aan jou kwijt wil bovenaan het forum zetten. Anders blijf ik typen en leest iedereen het toch twee keer volgens mij.

Liefs, el.

Ha lieve Mick,

Lekker weertje was het vandaag he? Vervelend dat je man last heeft van zijn rug. Hoop dat hij zich snel weer wat beter zal voelen. Dan kan er weer geying-yangt he ;)

Liefs, Floor.

P.s. Gebruik je MSN? Floor_d@dse.nl

Terug
Bovenaan