voor el

Hoi El,

Alles goed? Leuk he met kinderen werken!! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf echt super vooral met dit lekkere weer gezellig met ze naar buiten!!

Je hebt gelijk hoor dat je ook naar de ha gaat en ju zult zien dat je je daarna erg opgelucht voelt!!

Allebie op dezelfde dag een bezoekje aan de arts.. Spannend hoor! En wie weet wat er voor die tijd allemaal nog gebeurd!!!

Ik zit vandaag op dag 40..en vanmorgen was mijn temp nog laag, maar heb vandaag wel last van ongipijn, maar dit kan volgens mij niet als je temp laag is!! En als ik wel ongi wordt weet ik zeker dat ik geen eisprong heb gehad, want mijn temp is niet omhoog gegaan enik heb de hele peride getempt en...om de dag geklust!!!!Hele verbouwing met dakkapel en al ha, ha!!!

Fijne avond!!

Liefs moi
 
Hallo Moi,

Volgens mij is het zo dat als je ongie wordt je toch ook echt een eisprong hebt gehad hoor! Want je kunt immers alleen ongie worden 14 dagen na je eisprong. Misschien werkt tempen voor jou niet zo goed?
Dus wie weet misschien deze maand goed bericht voor jou! Ik hoop het voor je

Groetjes en succes Anita
 
Hoi....
leuk zeg om te lezen dat er hier nog meer dames zijn die op een kinderdagverblijf werken, ik ben er namelijk ook een van!!!
Al 8 jaar werk ik ondertussen met deze kleine muiters en vind het nog altijd even geweldig!! Maar de laatste tijd ook steeds confronterender!!!Tja maar waar zie je tegenwoordig nu geen baby's en zwangere vrouwen.....vooral op dit moment zie ik niks anders. ooh ik wil ook zo graag!!!

Liefs N.
 
Bedankt voor jullie reacties meiden,

Anita ik heb volgens mij ergens gelezen dat je ook je ongi kunt krijgen zonder een eisprong gehad te hebben...vandaar dat ik dat schreef! Maar echt zeker weten doe ik het niet hoor! Ik hoop natuurlijk niet dat ik dat heb, want dan heb je dus helemaal geen kans op bevruchting, maar ik denk dat ze dat bij de gyn allemaal wel gaan onderzoeken!

N ik vind het ook geweldig om met kinderen te werken en volgens mij hebben wij het leukste beroep ter wereld!!

Op mijn werk kan ik ook mijn (moeder) gevoel kwijt en heerlijk knuffelen met die kinderen..en nu mijn kinderwens sterker is geworden en wij bezig zijn voor een kindje vind ik de kinderen nog leuker en specialer heb jij dat ook?

En natuulijk is het soms wel eens moeilijk en dan denk je ik wil er 1 van mijzelf!!Wij hebben nu ook een hoop zwangere colllega`s!!!

Alvast weltrusten!!

Liefs moi
 
Hoi moi en N.
Het is inderdaad fantastisch om met kinderen te werken. Bij mij zijn ze al zo'n jaar of tien dus iets minder knuffelbaar.
Sinds ik zelf een kindje wil, kijk ik wel anders tegen de ouders aan. Vooral als ze lopen te mopperen over hun kroost, dan denk ik "mens prijs jezelf gelukkig met zo'n prachtig bezit".
Bij mij komt er dan ook nog bij dat er moeders rondlopen die vijf jaar jonger zijn dan ik. Dan voelt het of ik een heel leven achterloop. Vrouwen van mijn leeftijd maken zich druk over de CITO-uitslagen van hun kind en ik moet nog beginnen!
Nou ja, aan de andere kant ben ik blij, als ik wel een kind van een jaar of twaalf zou hebben, dan was de vader een heeeeeele foute man! En daar ben ik dan wel op tijd achter gekomen.
Gelukkig hebben we het forum om onze frustraties van ons af te schrijven. Bedankt voor het lezen meiden en welterusten!
Liefs el.
 
Terug
Bovenaan