Voor El

Ja te gek. Heerlijk weer, veel wind, dus lekker uitgewaaid. Hoe was jouw weekend? Echt de rode vlag uit?
Ik heb nu steeds een beetje bloedverlies. Ik weet niet of ik heel vroege ongi-verschijnselen heb of dat het innestelingsbloed is. Ik heb dat een keer eerder gehad, maar dat was bruine prut toen ik twee maanden gestopt was. Duurde toen twee weken voor ik echt ongesteld werd. Ik meld het maar even, dan weet je wat je eventueel nog te wachten staat!!
Ik ga toch ook maar even op babyplein kijken.
Liefs, el.

Hoi El,

Ja, de rode vlag mocht uitgebreid gezwaaid worden met wimpel en al, maar ach het is al bijna weer over. Op naar de volgende ronde! Lekker gewerkt vandaag? of werk je niet fulltime (ik wel en de kinderen waren druk: storm!).
Liefs Kiki

Ja hoor, lekker gewerkt (ik werk ook fulltime) en inderdaad: wat een druktemakers. We hadden er zelf ook last van moet ik zeggen. In de personeelskamer leek het ook wel een kippenhok.
Lees ik toch op babyplein bij de tien tekenen precies wat ik al een paar dagen heb; misschien wel innestelingsbloed?! Alleen is het bij mij vier dagen eerder dan ze daar aangeven. OOOOOH wat spannend allemaal!!! Nog zeven daagjes, duim je met me mee?
Liefs el.

Terug
Bovenaan