Voor El

Hoi El,

Wat spannend! Ik duim zeker voor je mee de komende 7 dagen, en desnoods meer.
Ik denk dat ik een hele vroege eisprong heb of de buikpijn die ik voel sinds ik gestopt ben met de pil gaat gewoon niet weg. Ik heb gelukkig binnenkort een afspraak bij de osteopaat, die man kan wonderen verrichten! Over 2 weken mag ik naar hem toe en ik hoop dat hij ook hierbij mij kan helpen.
Probeer van de zenuwen niet uit je vel te barsten (is zo zielig voor de kindjes, als ze ineens hun juf uit elkaar zien spatten...)

Liefs Kiki

P.S. Hoeveel dagen zou jij trouwens willen werken als jullie een kindje zouden krijgen?

Hoi Kiki, twee of drie daagjes lijkt me wel voldoende. Mijn vriendje heeft nog wel wat administratie en pr te doen wat ik dan eventueel thuis kan doen. Als ik werk kan hij thuis zijn voor offertes en dat soort zaken. Dat zal met een kindje wel veel minder snel opschieten, maar dat hebben we er graag voor over. Weet jij trouwens hoe dat bij ons zit met ouderschapsverlof? Ik hoopmaar niet dat ik nu veeeeel te voorbarig ben!

Duurde jouw ongi ook maar zo kort? Bij mij sinds ik gestopt ben met de pil steeds maar twee dagen. Een keer had ik twee weken van tevoren al bruine prut, daarna steeds een dag of twee. Dan twee dagen echt bloed en dan was het alweer over.

Hoe is het trouwens met je benen en de rest van je afkickverschijnselen? Dat is mij gelukkig bespaard gebleven.

Nu wil mijn vriendje computeren, dus ik ben even weg (om tien uur valt hij doorgaans in slaap, dus dan ben ik er weer)

Liefs, el.

Ik blijf waarschijnlijk 3 dagen werken en mijn vriend 4. Dat betekent dus 2 dagen oppas. Onze ouders wonen te ver weg dus wij willen graag via gastouderopvang ons kindje (hopelijk) laten opvangen. Ik weet niet precies hoe dat zit met ouderschapsverlof. Wij krijgen elk jaar van het bestuur een overzicht met regels en zo, maar dat ben ik uiteraard nu weer kwijt...
Mijn ongi's duren ook zo kort 2 a 3 dagen echt en dan alleen nog maar bruine prut die nog tot 7 dagen door blijft zeuren (yek!). Ook begint het nu met roze/bruine afscheiding, had ik anders nooit.
Mijn afkickverschijnselen lijken nu wat minder (ik moet het afkloppen!!!), vandaag nog geen buikpijn gehad en mijn benen voelen ook minder kramperig aan, phoe eindelijk!

Kan jij trouwens mns-en? Lijkt me wel leuk om eens wat directer te praten! Laat maar een berichtje hier achter als het je wat lijkt...

Liefs Kiki

Hoi Kiki,
ja, waarschijnlijk kan ik best msn-en, maar er ligt bij mij nog al een behoorlijke kloof tussen technisch in staat zijn om ... en vaardig genoeg zijn om .... op computergebied (een dysharmonisch profiel zou onze IB-er zeggen!) Zo kreeg ik gisteren een belangrijke e-mail met bijlagen van mijn advocaat (ik ben al ruim drie jaar aan het scheiden van die vreselijke foute man) en ik kon dus nooit die bijlagen openen. Heeft uiteindelijk de directeur het op school voor me uitgeprint, zodat ik het toch in ieder geval even aan mijn vriendje kon laten lezen. Ging ik (heel fout) onder de les even gauw een berichtje terug mailen, zeggen de kinderen:"Zullen we je even helpen, want dat kan jij natuurlijk niet!"
Ik heb een collega die nog al veel en vaak zit te msn-en, ik zal haar morgen eens vragen me in te wijden. Jij schreef mns-en, maar ik neem aan dat je een paar lettertjes verwisselt hebt. Anders moet jij me ook maar even inwijden.

Ook ik heb ooit eens informatie gekregen. Zo'n CAO-boekje, maar ik ben inmiddels al twee keer verhuisd (doe ik tegenwoordig ieder jaar) en bij mij is het dus ook weg. Mijn vader (ex-schoolmeester) heeft thuis van de vakbond zo'n boekje liggen. Maar om nou te gaan vragen hoe dat zit met ouderschapsverlof?! Kan het natuurlijk wel eens even gaan lenen 'voor de reiskostenvergoeding' of zoiets.

Wat is dat toch balen hè, dat ongi-gedoe. Iedere keer als ik een pakje tampons koop denk ik:"Die wil ik voorlopig niet meer kopen!" Laatst kocht ik ze zelfs tegelijk met een potje foliumtabletten. Die caissière zal wel gedacht hebben....

Gelukkig zijn jouw afkickverschijnselen minder! Op voor de nieuwe ronde, nu een van ongeveer 28 dagen toch?!

En wat er bij mij aan de hand is??? Ik snap er echt helemaal niets van. Het is heel anders dan de vorige keren, maar rood bloed?? Lijkt me toch geen goed teken.

liefs, el.

Ik bedoelde inderdaad msn! Foutje, iets te snel proberen te typen... Je hebt mijn e-mailadres nodig om te kunnen msn-en en dat is: k.kerstens@hccnet.nl die van jou heb ik dan ook nodig en je moet je dan aanmelden bij msn (of zo). Gelukkig heb ik een lieve vriend die dat soort dingen voor mij kan regelen!
Over mijn cycles: ik denk dat ik een hele korte cycles heb van mezelf. Het is nu dag 6 en volgens mij beginnen de varens al te komen op mijn maybebay!
Misschien kan je op AOB.nl o.i.d. zo nog wel iets opzoeken over ouderschapsverlof of anders even je bestuur bellen of ze info kunnen opsturen. Ze vragen echt niet verder en spelen ook niks door naar je directeur of zo.
Ik hoop dat je bloeding niet verder doorzet, je weet maar nooit wat het kan zijn, misschien toch wel een innesteling. Heb je al op google gezocht onder innestelingsbloeding? Misschien vind je nog wat beschrijvingen (eigenlijk een vies idee)

Sterkte liefs, Kiki

Terug
Bovenaan