Voor el

Hoi el,
bedankt voor je snelle reactie. Wat jij vertelt klopt,en wist ik al.Het blijft alleen moeilijk te beoordelen of het nu bruin was of donkerrood. Het was iniedergeval anders dan normaal.
En ik heb dus maandag een test gedaan en die was negatief....Dat bruine prut begon de maandag ervoor en duurde tot en met woensdag.
Durf nu dus geen test meer te doen...wacht maar tot de volgende NOD en als ik dan niet ongie wordt hoop ik dat ik zwanger ben,en dan ben ik het misschien dus al langer.
Leef wel gezond en slik allang foliumzuur.
Wanneer is jouw NOD? En heb jij al een test gedaan? Hoop echt dat je zwabger bent...
Liefs Esther

Hoi Esther, mijn nod is maandag, maar ik heb er een hard hoofd in. Het zal wel weer gewoon od worden!
Hoe hou je dat vol, niet testen tot de volgende nod? Ik hoop ook steeds dat ik niet echt ongesteld was omdat het maar twee dagen duurt. Maar mijn temperatuur gaat naar beneden vlak voor ik ongi word, dus ik weet dat ik niet zwanger kán zijn.
Liefs el.

Hoi el,
Ik hou het vol omdat ik niet weer teleurgesteld wil worden door een dikke vette min!
En omdat ik twijfel of het nu wel of geen echte ongi was...en de testen zijn ook niet goedkoop...en misschien heb ik nog niet genoeg hormoon in mijn urine...en ik heb geen zere borsten,en ben niet misselijk..vandaar dat ik denk dat ik toch niet zwanger ben.
Ik weet het ook niet meer. Kan alleen nog maar afwachten en volgende week flink klussen.
Liefs Esther
Ik hoor het wel van je maandag..ik duim voor je
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben 27,mijn vriend 28.
We gaan 11 juni trouwen!

Jij bent nog een jonkie vergeleken bij mij. Ik ben 37, mijn vriend is 40 (allebei in eerste instantie onze toekomst op de verkeerde gebouwd). Ik ben nu op dag 12 na mijn ei en heb nog steeds alleen bruine prut. Ik geloof er eigenlijk niet meer in. De 19e ben ik vrij en dan ga ik naar de huisarts. Ik ben inmiddels een jaar aan het proberen en op mijn leeftijd mag je dan toch wel haast gaan maken. Ik vind dat wel vervelend hoor, de romantiek van samen een kindje maken is er een beetje vanaf als de dok zich ermee gaat bemoeien. Ik heb altijd gezegd dat ik dat echt niet zou willen, maar denk er nu toch anders over.
Hoe lang zijn jullie bezig? En hoelang moet je nog wachten totdat je weer gaat testen?
Liefs, el.

Terug
Bovenaan