voor el

Hoi El,

Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je je wat beter voelt dan gister!!

Ik las net in een reactie van je dat je denkt dat je ongi er aan komt he> Ik heb wel eens gelezen dat er meiden zijn die dat ook zo voelde, maar toch zwanger bleken te zijn!! Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar het kan wel!

Ik zit vandaag op dag 10 van mijn cycles! Ik ben er dan ook even niet zo mee bezig, omdat ik toch weet dat mijn ei nog heel ver weg is!

Ik blijf voor je duimen el en ik gun het jullie van harte!!

Liefs moi xxx

Hoi Moi, wat lief dat je aan me denkt. Ik voel me nog steeds belabberd, heb echt griep. Ik heb nog geen ongi tekenen, geen buikijn, geen gevoelige borsten. Maar die bruine prut wordt wel steeds meer, daarom denk ik dat ik ongi word. Ik ken ze zelf ook hoor, die voorbeelden. Mijn ex-schoonzus (ja, die heb je ook als je leven zo loopt als het mijne) dacht dat ze ongesteld was geweest, bleek later dat ze al een maand langer zwanger was dan ze dacht!
Ik laat het nu maar even komen zoals het komt, verwacht niets, dan kan het nog altijd meevallen!
Fijne paasdagen (ik neem aan dat je vrij bent?)
Liefs, el.

Hey El,

Rot voor je joh! Dat is ook niet leuk als je je zo beroerd voelt met de paasdagen bah! Gelukkig is het ook niet zulk mooi weer, dus kun je af en toe nog even lekker je bedje weer op zoeken!

Ik ben ook lekker vrij hoor!

Ik las net op het december-forum, die ik ook regelmatig bezoek, dat er iemand zwanger is van 40!!! Ik dacht direct hee dat is goed nieuws voor El!! En misschien kun je aan haar nog een aantal vragen en onzekerheden uitwisselen!!!Zie je je bent echt niet te oud hoor!!

Ziek lekker uit!

Liefs xxx

40?? Nou dat is inderdaad goed nieuws, dan heb ik nog even!

Het is eigenlijk voor het eerst dat ik ziek ben in mijn 'nieuwe leven' en nu merk ik pas hoe het ook kan! Mijn man zorgt heel goed voor me, brengt mee thee op bed, maakt crackers met kaas voor me (op commando!) en doet de boodschappen!
Mijn ex kwam ooit eens met een zak perssinaasappels aan toen ik ziek was. Ik:"Oh wat lief dat je daaraan gedacht hebt!" Hij:"Ja die moest ik van mijn moeder aan je geven" En zo 'attent' was hij dus altijd.

Zelfs als het me niet gegeven is om een kindje te krijgen, ben ik nog heel blij dat het zo gelopen is! Moet je je voorstellen dat ik mijn hele leven met zo'n gozer opgescheept zat omdat we samen een kindje hadden. Om over dat arme kind nog maar te zwijgen.

Wat ik nou het hele weekend ga doen, zouden de kids in mijn klas 'chillen' noemen denk ik. Daar ben ik dus ook nog niet te oud voor, hahaha!

Tot schrijfs, liefs, el.

Terug
Bovenaan