Ha gelukkig, je bent er weer!
En nog wel met Nieuws (met een hoofdletter).Als het inderdaad zo is, dat je geen eisprong hebt, dan is dat waarschijnlijk simpel te behandelen. Zeg maar nee, dan krijg je er twee, haha!
Misschien een domme opmerking van mij, maar kun je niet wat van dat zaad uit dat bakje bij jezelf insemineren met een spuitje? dan heb je toch nog wat binnen op je eventueel vruchtbare dagen.
Wij hadden een heerlijk weekendje, dank je. Zaterdag prachtig weer, lekker naar het strand geweest. Zondag absoluut pet-weer, maar mijn broers waren er ook en mijn schoonzus, dus we hadden het toch wel gezellig. En jij ha volgens mij ook zat meiden om mee te kletsen!
Hier volgt een smakelijk praatje voor na het eten:
Je vroeg je af of ik wel last had van cervixslijm rond mijn eisprong, maar nee, daar heb ik nooit wat van gemerkt. En ik weet toch vrijwel zeker dat ik een eisprong heb. Ik heb welleens gelezen dat je speeksel ook verandert in die periode (dat is natuurlijk ook het principe van de maybebaby). Ik merk dat wel, ook zonde maybebaby! Alsik een hap neem, vooral als ik brood eet, blijft er een hele sliert speeksel hangen (van mijn mond naar mijn boterham). Ken je dat, zo'n genante sliert?! Die heb ik dus alleen rond mijn eisprong, heb ik de laatste paar maanden gemerkt.
En nog wat: na het klussen blijft er veel meer zaad binnen in mijn vruchtbare periode dan ervoor en erna. dat zal toch ook wel met de structuur van het cervixlijm te maken hebben?!
En dan heb ik ook nog eens veel meer zin in seks voor mijn ei-sprong. Als ik het zo bekijk vraag ik me af waarom ik al die tijd heb getemperatuurd, haha!
Nou, zo kan die wel weer even! Tot schrijfs, liefs el.