Voor el

Ik heb nog even gereageerd op jouw berichtje van jou aan mij over vruchtbare periode. Wil je even kijken of ik het goed heb gedaan ???
Alvast bedankt.
Hoe is het met je ??? Voel je je goed of ben je misselijk en voel je je belabberd ??? Ik hoop voor je dat je je maar 9 maanden goed mag voelen, kortom = Ik wens jullie een zeer voorspoedige zwangerschap en een supergezond kindje !!!!!!!!!!!

Heel veel liefs van Biaggi
 
Tuurlijk horen ze (ook) wel hier! Hier is iedereen toch welkom??? en ze kunnen nuttige tips geven en leuke berichten mee uitwisselen!
Niet zo flauw doen hoor.....
 
Dank jullie wel meiden, ik ben blij dat er ook positief gereageerd wordt! Ook ik ben maandenlang niet zwanger geworden, en in die tijd bouw je toch 'vriendschappen' op. Het zou zonde zijn als dat niet kon doorgaan alleen door het feit dat de een zwanger is en de ander nog niet. Ik had ook altijd heel veel aan de adviezen van de gelukkigen die hier kwamen buurten. Op het zwanger zijn forum worden de nog-niet-zo-gelukkigen meestal afgebekt, nu lijkt het of het hier andersom gebeurt!

Ja Biaggi, je hebt het goed gedaan! De berekening kwam van de site van de Katholieke Universiteit Leuven en houdt rekening met de vroegst mogelijke en de laatst mogelijke dag van de eisprong volgens jouw cyclusssen plus met de óverlevingskans' van het sperma. Ik heb het zelf afgedrukt op 20 juni 2003 (haha, da's bijna een jaar geleden!) en het adres is: http://www.kuleuven.ac.be/dsv/studvoor/preventief/vrkalender.htm

Ja en je andere vraag: ik voel me de ene dag beter dan de andere. Maar het geluk overheerst ook als ik me een beetje belabberd voel hoor! Ik weet waar ik het voor doe en ik heb het er graag voor over.

Bij mij waren de eerste tekenen enorme borsten en ook erg pijnlijk meteen op de dag van innesteling. vanaf die dag had ik ook om het uur honger, zeg maar gerust HONGER (heb ik nog steeds, ik moet echt heel regelmatig eten).
In dat jaar dat ik steeds niet zwanger was, heb ik allerlei verschijnselen gehad, maar vooral die borsten waren anders dit keer. En niet psychisch: ik ben letterlijk uit mijn bh's gegroeid!
Nou, ik hoop dat ik jullie een beetje geholpen heb, dat maakt mijn komst hier weer een beetje legitiem!

Heel veel succes allemaal, het is jullie gegund!!!

Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan