Voor el

Als ik het goed heb dan hebben jullie aanstaande vrijdag ook een superspannende dag of niet ?? Hoe is het met jullie ??? Met mij is alles prima. Ik wil jullie in ieder geval een super dag toewensen !!!

Dikke knuffel van Biaggi

P.S. : Dit is mijn laatste berichtje voorlopig !!! Ik heb al 4 berichten achterelkaar getypt. Was de bedoeling niet hoor, zal de volgende keer het in 1 keer doen oke ??
 
Hoi Biaggi, het is donderdag al hoor, de echo. Inderdaad spannend, ik hoop dat ik net zulke mooie plaatjes krijg als Kiki, die waren echt super! Ik voel me verder 'prima' (beetje misselijk af en toe, en moe), dus alles zal wel goed zitten.

Wij gaan volgende week woensdag op vakantie, dan mis ik net jouw berichtje dat je zwanger bent! Pffff, moet ik er vier weken op wachten......

Liefs, el.
 
Hoi el,

Ik wist de precieze dag nog niet maar wist wel dat het 2 weken was nadat mijn vriend was thuisgekomen !!! En hoop inderdaad dat je mooie plaatjes te zien krijgt van jullie kindje !!!

Ik ben blij dat jij zeker weet dat ik zwanger ben, hoef ik daar niet meer over in te zitten, HAHAHA !!! Maar ga je 4 weken weg dan ??? In dat geval ga ik proberen om dan een berichtje voor je te plaatsen met (hopelijk) de mededeling dat ik zwanger ben.

Ik wil jullie alvast een hele fijne vakantie wensen en geniet ervan !!!

Liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan