Voor el

Jaaaaa! Leuk hoor, een piepklein hoofdje en een kloppend hartje. 14 millimeter 'groot' en nu al iedereen blij maken, dat doet hij/zij goed!

Hoe zijn de verschijnselen bij jou?

Liefs, el.
 
Lieve el,

Super voor jullie !!! Dat jullie alweer konden spieken, gaaf !! Als hij/zij nu al iedereen blij maakt moet het wel een super vrolijk kindje worden !!

Gisteravond had ik last van ongi-krampen. Toen ik naar de wc ging, had ik later een drupje bloed aan het wc-papier. Sorry voor de smerige details, maar weet niet goed hoe ik het anders moet zeggen. Ik schrok, ik dacht nu al ongi, volgende week de 14e juli heb ik mijn NOD. Ik nog een keer afvegen en weer een drupje bloed !! Is dit nou innestelingsbloed ???? Horen die krampen daarbij ??? Is dat een goed teken dat ik dat voel ??? Ik weet het niet meer !!!

Dit berichtje had ik al geplaatst maar vond even kopieren en plakken wel zo makkelijk. Daar komt bij dat ik vandaag de hele dag een weeig en misselijk gevoel heb in mijn buik. Als ik wat heb gegeten is het even weg maar even later is het er weer. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat jij mij misschien iets kunt geruststellen ?? Alvast bedankt.

Veel liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan