Voor el

A

Anoniem

Guest
Hoi el,

Fijne vakantie gehad ?? Ik wel. We hebben een klusvakantie gehad. Oprit eruit en erin. Voortuin aangelegd. Binnen stukadoren en schilderen. Kortom, hartstikke druk.

Maar ik had beloofd dat ik je op de hoogte zou houden van ronde 4. Nou, misschien heb je het al gelezen. A.s. 19 augustus heb ik mijn NOD van ronde 5. Dus, balen. Ik was niet zwanger. Nog 7 dagen en dan kan ik je vertellen of het deze keer wel raak is. Ik hou je op de hoogte.

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Ik antwoord even namens el,,ik hoop niet dat zij het erg vind! El heeft n.l een miskraam gehad in haar vakantie...zij was inmiddels 20 weken! Zooo verdrietig vind ik dat!! El komt weer op het forum als zij het een plekje heeft gegeven!! Sorry voor dit rot-bericht, maar vond dat je het moest weten!

Liefs moi xxx

OH, wat erg !!!! Hartstikke bedankt voor je bericht, moi !!!! Als je haar eventueel nog ergens treft op het forum, laat haar dan weten dat ik onwijs met haar meeleef !!! Ik krijg tranen in mijn ogen van dit bericht !!!
Heel erg begrijpelijk dat el hier pas weer komt als ze eraan toe is. Nogmaals, bedankt dat je mij op de hoogte hebt gebracht.

Heel veel liefs van Biaggi

Terug
Bovenaan