voor el

Hey moi, da's leuk, opstarten en meteen een berichtje voor jezelf aantreffen!

We hadden een heerlijk weekendje, alleen mijn echtgenoot was zo ontspannen dat hij migraine kreeg. Het gaat nu alweer wat beter hoor. Hij heeft er goede medicijnen voor, dus de aanvallen zijn kort en niet zo hevig gelukkig.

Mijn ouders hebben een stacaravan in Zeeland, vandaar dat we daar zo vaak zijn. Ik kom daar al vanaf dat ik een baby was en hoop er mijn eigen baby straks ook mee naar toe te nemen......

Wat rot dat je weer ongi geworden ben joh. Dat opnieuw beginnen vind ik eigenlijk altijd het ergste, weer een maand wachten! Maar jouw zaak loopt, wie weet wat die dok deze maand voor je in petto heeft!

Bij mij is alles een beetje raar nu. Normaal voel ik altijd van alles in mijn buik en nu bijna niets. Ik verbeeld me dat ik meer afscheiding heb (gelukkig wel wit dit keer). Maar het gekste is nog dat ik volgens mij vocht vasthou. Zegt iedereen dat je vaker naar de wc moet als je zwanger bent, en war heb ik voor 'verschijnselen'?! Dikke vingers en enkels. En dat verbeeld ik me zeer zeker niet. Ik hoef haast niet te plassen en ik drink meer dan twee liter per dag. Nou, het zullen wel "denk-maar-niet-dat-je-zwanger-bent-verschijnselen" zijn.

Nou, een hele lap tekst: ik ben er weer!

Liefs, el

Ja, ik denk wel aan je hoor ook al ben je er niet!! Wat fijn dat jullie zo`n lekker vakantie-adresje hebben!!Inderdaad ook erg leuk voor jullie kindje straks!! Wat klinkt dat toch als muziek in de oren he??

Ik vind het ook jammer hoor dat mijn ongi er weer is!! Ik had hem helemaal nog niet verwacht, omdat mijn cycles meestal een stuk langer is! Ik had wel last van ongi-pijn maar dacht stiekem dat ik misschien wel zwanger was,,,want ik had weleens gelezen dat je dan ook die pijn kunt hebben!! Maar helaas nee!!

Als het goed is had ik 14 dagen geleden mijn eisprong en dat valt tegelijk met mijn bezoek aan de gyn de 19e, dus misschien heeft het zo moeten zijn!!Zo kan hij meteen zien of mijn bloed dat aangeeft!!

Ik ben nu ook gestopt met tempen, want dat slaat bij mij toch nergens op ik kan er niks aan opmaken!! Temp ook niet iedere ochtend op hetzelfde tijdstip!!! Wat een bevrijding,,,bevalt jou ook prima toch!!!

Ik hoop zo dat het positief is dat je nu juist niks voelt!!! Het is jullie gegunt hoor!!

Ik had gister nog een beetje mot met mijn vriend, want ik melde dus dat ik ongi was geworden, maar hij zei helemaal niet wat jammer of wat dan ook terwijl ik toch wel lichtelijk teleurgesteld was!! Maar later vertelde hij mij dat hij zoiets heeft van effe de 10e afwachten wat de gyn te zeggen heeft en had nu nog niet het idee dat het raak kon zijn!!

Hij vind het wel heel jammer hoor, maar beleeft het toch anders dan mij! Het komt gerust wel zegt hij,,,maar ik wil het nu!! Geduld moi!! Ik weet het!!!

Van mij kant ook weer wat te lezen!!!Als ik eenmaal aan het woord ben ha, ha

Liefs moi xxxxx

Hoi moi, moest je alweer werken vandaag? Wat is het toch oneerlijk verdeeld; ik heb de hele week nog vrij!
Ik ben maar eens flink aan de bleekselderij gegaan (vochtafdrijvend en gezond), mijn vingers worden nu wel een stukje dunner. Ik kreeg mijn ring niet meer af, die zat helemaal strak. Nu kan hij gelukkig weer wat heen en weer, niet af, maar dat hoeft ook niet.

Zat je nou ineens ook weer met je eigen naam op het forum of was dat een toevallige naamgenoot? Wat een ellende trouwens op die andere forums hè, heb je het gevolgd? Ik bemoei me er maar helemaal niet mee, maar er zijn toch steeds weer meiden die erop reageren....

Als ik ongi word, roept mijn lief:"Doe dan ook een keer je best!" Maar ondertussen vindt hij het ook wel heel erg hoor. Een klant van hem is gynaecoloog, wat een mazzel. Hij had die mensen zo goed geholpen, dat de vrouw zei:"Als het te lang duurt voor je vader wordt, dan regel ik wat voor je bij mijn man!" Wat moet ik daar nou mee? Nou, eerst maar even moederdag afwachten, of de bruine prut die twee dagen voor mijn nod al komt normaalgesproken. Ik vind het allemaal zoooo spannend en ik durf geeneens nieuwe kleren te gaan kopen (da's heel bijzonder voor mij; zou dat ook een teken zijn, haha).

Ik heb niet zoveel spannends meegemaakt vandaag, jouw berichtje net was het hoogtepunt, maak je me weer blij met een nieuw berichtje?

Alvast bedankt, liefs el.

Poehee, daar ben ik dan eindelijk,,,ik kon op de 1 of andere manier niet meer op het forum help!!! Dat gebeurd bij mij wel vaker echt rot!! Mijn vriend heeft het volgens mij weer in orde gemaakt!

De hele week vrij el?? Wat lekker,,ja, het is mei vakantie natuurlijk!! Ik moet morgen van 7.00 tot 13.00 en woensdag ben ik wel lekker vrij joepieee!!!Do en Vrij wel weer werken, maar ik vind het niet erg hoor!! Heb gelukkig leuk werk!!!

Ik snap wel wat je bedoelt hoor,, dat je geen nieuwe kleren durft te kopen voor het geval dat je straks wel zwanger bent!! Ik heb vorige week wel weer wat nieuwe dingen en ook broeken aangeschaft en dacht ook wel even...straks pas ik het misschien niet meer..Ik betrap mijzelf er steeds meer op dat als ik iets plan over bijvoorbeeld een maand dat ik dan denk mmm misschien ben ik dan wel zwanger, en als het die datum dan is dan denk ik shit nog niet!!

Ik word deze maand 30 (hieperdepiep) en ik had het wel leuk gevonden als ik dan zwanger was...en niemand die het dan wist alleen mijn vriend en ik!! Soms heb ik het al helemaal bedacht in mijn hoofd stom toch!!

Ook als er dan weer een nieuw forum verschijn zoals nu het Januari-forum denk ik ohh misschien hoor ik daar straks ook bij (nu dus niet) en nu schuift het weer een maand verder!!

Ik had dit van tevoren nooit bedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn en er zo naar zou verlangen!!!

Lieve El ik hoop het zo voor ons dat het snel lukt!!!

Heb jij je testen al in huis???

Liefs moi xxxxxxx

Ik kon ook steeds niet op het forum komen! Er stond refresh uw browser. Dat had ik gisteren ook steeds en via de msn met een collega kwam ik er achter wat ik moest doen (op het refresh knopje drukken haha, dat is dat knopje met die pijlen, maar dat werkt ook niet altijd).

Van mijn echtgenoot moet ik zeggen, dat het een grapje was, van dat niet mijn best doen. En dat hij het voor jou heel erg vindt dat het weer niet gelukt is. Hij is lief!

Ik zou eventueel nog wel op kunnen voor het januariforum...... Ik heb de test (eentje hoor) al wel in huis. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! In principe kan ik er vrijdag al mee testen. Maar de vorige keer dat ik zo vroeg testte, had ik twee uur later bruine prut. Ha, maar nu zou ik dan wel nieuwe kleren kunnen gaan kopen, schrale troost. Ik heb m'n lief verteld dat ik pas volgende week woensdag verwacht ongesteld te worden (liever niet natuurlijk). Heel gemeen, doe ik iedere keer en iedere keer is het een paar dagen eerder en hij heeft niets in de gaten. Maar anders wordt hij heel zenuwachtig en nu is het al voorbij voor het zover is.

We waren net bij ons nieuwe huis, daar wordt geklust in onze slaapkamer hoor! Er staat een hijskraantje in!!! Wel een leuk gezicht hoe het steeds groter wordt. En spannend, want wat is er nou eerder, de baby of het huis?

Heb je ook al vakantieplannen? Wij willen weer gaan kamperen, ik zag mezelf al met een hele dikke buik in een tentje. Maar de buik wordt in gedachten steeds kleiner. Ýls het deze keer raak is ben ik drie maanden zwanger als het vakantie is. En zo plan ik dus inderdaad ook van alles en dan baal ik er zo van dat ik dit niet kan plannen. Dat past dus helemaal niet bij mij, bij mij moet alles altijd gaan zoals ik het had bedacht (daar zorg ik dan wel zelf voor, normaal plan ik niet iets wat eigenlijk niet gepland kan worden....)

Oke, ik word een beetje een oude zeur dus ik stop maar weer eens!

Liefs, el.

Hoi EL

Daar is ze weer!! Lekker vij,,ben ik wel aan toe hoor voel mij helemaal niet zo lekker,,,beetje griep op komst ofzo!!

Ik herken dat wel van jou hoor!! Dat plannen en overal controle over willen hebben!! Gek word je er soms van! En hier heb je dus helemaal niks over te zeggen en je kunt het niet plannen of sturen en dat vind ik wel eens moeilijk!! Ik heb ook vaak...als ik iets wil dan moet het ook meteen gebeuren, maar dat kan nu helaas niet!! Het is het lot el.....

Daarom ben ik wel blij dat wij nu met onderzoeken bij de gyn lopen, want dan weet ik wel meteen of alles goed is of niet,,,dan heb ik het nog een beetje in de hand voor mijn gevoel!!

Vermoeiend soms he??? om zo te zijn, maar ja, niemand is perfect toch???

Ik hoop dat moederdag dit jaar voor jou een dubbele betekenis krijgt!!

Wij hebben nog geen vakantie plannen...omdat ik natuurlijk als inval werk heb ik tijdens de vakantie weken wel lekker veel werk, dus misschien dat wij wat later gaan!! Maar waarheen dat weet ik nog niet!! Nog niet gepland ha, ha!!!!

Nog niets te bekennen wat op ongi lijkt???Hoop het zo voor jullie!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi,

Wat rot, ben je lekker vrij en dan voel je je zo rot. En dan nog zonder goede reden.

Ik heb nog geen ongiverschijnselen, wel een ander zwangerschapsteken: vergeetachtigheid!! Ik ging even naar de bieb en toen dacht ik:"Kom ik loop ook nog even het centrum in." Kom ik terug ben ik mijn auto kwijt! Even vergeten dat die bij de bieb stond, lekker slim hè.

Ik heb bij de bieb een knipmode gehaald om zelf wat kleding te maken. Goed bezig vond ik zelf. Vond ik er één waar ook positiekleding instaat. Ja, dan neem ik die patronen ook maar even over natuurlijk (misschien een beetje voorbarig, hoe vind je die voor- baar-ig daar moeten wij hier met z'n tweetjes steeds erg om lachen). Ik heb natuurlijk ook een zwangerschapsboek gehaald, ik heb ze nog steeds niet allemaal uit!

Als ik jullie was zou ik inderdaad buiten het hoogseizoen op vakantie gaan zolang het nog kan. Dat kunnen wij zelfs zonder kinderen niet. Maar waar wij heengaan is het doorgaans niet zo druk, dat vermijden we een beetje. En als het toch druk wordt, zijn we zo weer weg. We blijven meestal maar een paar dagen op een camping staan.

Ik ga even patroontjes overnemen, ik 'spreek' je vast nog wel even straks!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan