Ja, ik denk wel aan je hoor ook al ben je er niet!! Wat fijn dat jullie zo`n lekker vakantie-adresje hebben!!Inderdaad ook erg leuk voor jullie kindje straks!! Wat klinkt dat toch als muziek in de oren he??
Ik vind het ook jammer hoor dat mijn ongi er weer is!! Ik had hem helemaal nog niet verwacht, omdat mijn cycles meestal een stuk langer is! Ik had wel last van ongi-pijn maar dacht stiekem dat ik misschien wel zwanger was,,,want ik had weleens gelezen dat je dan ook die pijn kunt hebben!! Maar helaas nee!!
Als het goed is had ik 14 dagen geleden mijn eisprong en dat valt tegelijk met mijn bezoek aan de gyn de 19e, dus misschien heeft het zo moeten zijn!!Zo kan hij meteen zien of mijn bloed dat aangeeft!!
Ik ben nu ook gestopt met tempen, want dat slaat bij mij toch nergens op ik kan er niks aan opmaken!! Temp ook niet iedere ochtend op hetzelfde tijdstip!!! Wat een bevrijding,,,bevalt jou ook prima toch!!!
Ik hoop zo dat het positief is dat je nu juist niks voelt!!! Het is jullie gegunt hoor!!
Ik had gister nog een beetje mot met mijn vriend, want ik melde dus dat ik ongi was geworden, maar hij zei helemaal niet wat jammer of wat dan ook terwijl ik toch wel lichtelijk teleurgesteld was!! Maar later vertelde hij mij dat hij zoiets heeft van effe de 10e afwachten wat de gyn te zeggen heeft en had nu nog niet het idee dat het raak kon zijn!!
Hij vind het wel heel jammer hoor, maar beleeft het toch anders dan mij! Het komt gerust wel zegt hij,,,maar ik wil het nu!! Geduld moi!! Ik weet het!!!
Van mij kant ook weer wat te lezen!!!Als ik eenmaal aan het woord ben ha, ha
Liefs moi xxxxx