Voor El

Hoi El,haha die vond ik wel leuk Tip of Dip,nee maar hij was echt als Tip bedoeld.

Ik haal dus altijd bij het kruidvat van het huismerk Foliumzuur(er staat op "vrouw")het is een klein bruin glazen potje met groene draaidop,etiket groen met zalm kleur en de zink haal ik daar ook van het huismerk,is een paarse plastic pot en er staat op"calcium,magnesium,zink"
Let wel op dat je man zich aan de doses houdt want teveel zink is niet gezond!

Succes ermee
Liefs
Snoopy

Hoi Snoopy, ja dat heb je als je schooljuf bent hè, het staat er fout, maar je bedenkt er gewoon zelf even bij wat het had moeten zijn.
Mijn lief slikt Multi A-Z van het Kruidvat en ik lees net dat daar 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid zink inzit. Ik ga hem dus maar niet nog meer voeren. En folium zit er niet in, maar dat slik ik zelf al een jaar, dus daar hoef ik ook niet voor op pad.
Bedankt voor je tip. Is het al beter met je dip? Heb je al 'officieel' gehoord dat je een nichtje/neefje hebt (plus een verklaring waarom zo laat pas)? Heel veel sterkte ermee in ieder geval, ik denk aan je!
Liefs, el

Hoi El
Als ik jou was zou ik toch ook foliumzuur kopen voor je man,het is nl juist die combinatie bijelkaar die het hem moet doen heb ik gelezen,en dat jij het slikt heeft er nl niets mee te maken.ja natuurlijk alleen voor jouzelf.
Het gaat alweer beter met me,dank je,ik heb er een neefje bij"Delano" en ga as donderdag kijken,kon het niet eerder opbrengen,en tja de reden,ik ga er nu maar niet teveel over praten want het is tenslotte haar kraamtijd,vind ik niet gepast,ze heeft het erg zwaar gehad en mag voorlopig ook niet van haar bed af,ijzertekort ed.
Maar ik heb dus begrepen dat wij niet de enige waren die niet of laat op de hoogte werden gesteld,het ligt ook niet bij mijn zus maar bij mijn zwager,het is gewoon een sukkel af en toe,maar mijn zus dacht dat ik heel boos was en zat er heel erg mee en dat vind ik naar want zij mag zich nu juist niet druk maken,ach ooit als de tijd daar is zaal ik het nog weleens recht in zijn gezicht zeggen.
Bedankt voor je reactie en succes,
Liefs
Snoopy

Hoi Snoopy, het staat er een beetje krom zie ik nu, maar ik bedoelde dat ik folium al in huis heb, dus dat ik hem dat zo kan geven. Hij heeft het zelfs al genomen gisteravond!

Ik denk dat het inderdaad goed is om het ooit nog een keer te zeggen tegen je zus en zwager, anders blijf je er maar mee rondlopen. Ik wens je heel veel sterkte donderdag!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan