voor el

Pfff, nou inderdaad! Ik voel nog steeds niks, geen pijn in mijn buik of borsten. En nog geen bruine prut. Ik weet het echt niet hoor. Als je zwanger ben hoor je toch op zijn minst een beetje pijn ergens te hebben?

De vakantie duurt wel lekker lang op deze manier, de dagen kruipen echt voorbij. En ik doe lekker NIKS. Daar was ik echt aan toe, merk ik nu. 36 kinderen in een combinatieklas is toch wel erg druk!

Ik ga even reageren op Pluk want die heeft net als ik geen verschijnselen.

Liefs, el.

Misschien wel een goed teken...geen verschijnselen..ieder mens is weer verschillend toch?

Nog 3 dagen,,,

Wel lekker even niks doen toch,,kun je er straks weer met frisse moed tegenaan! Lijkt mij ook wel erg pittig 36 kinderen pffff ik heb er maximaal 13 in de leeftijd van 0 tot 4 jaar!!

Liefs moi xxx

Nou, ik tel vandaag al niet meer mee hoor. En als ik geen bruine prut heb, ga ik zondagochtend testen, dus nog twee dagen. Langer kan ik echt niet meer wachten.Wel stiekem testen, want mijn lief denkt nog steeds dat het woensdag pas kan. Die arme ziel wordt wel erg voor de gek gehouden door mij, maar het is voor zijn eigen bestwil!

Ja die 36 kids, da's ook weer zoiets..... Toen ik daar vorig jaar ja op zei, dacht ik:"Ik ga toch met kerst met verlof" Ik weet inmiddels beter, volgend jaar laat ik me niet afschepen met zo'n groep!
Maar kinderen van 0 tot 4 is een heel ander verhaal. Jij bent vast de hele dag aan het billen vegen. En bij mij worden ze nog wel eens stil als ik erom vraag, wel eens..........

Liefs, el.

Oke, 2 dagen... Zondag testen, ja , je hebt gelijk hoor!! Ik zou ook niet langer kunnen wachten en een leugentje om bestwil moet kunnen toch!! Die mannen snappen soms toch niet dat je op zo`n moment niet geduldig af kunt wachten wat wij willen is zekerheid en duidelijkheid!

Vandaag heb ik er met die collega overgesproken die al enigzins dacht dat wij bezig zijn voor een kindje,,,wat denk je? Zij zijn ook sinds kort bezig!! En ook niemand weet het verder nog alleen ik dan!! Zij is ook de enige die het van ons weet (buiten de gyn en de ha om dan) Vandaag moest ik met haar werken, dus het was voor ons beide wel fijn om er zo openlijk over te praten heel vreemd eigenlijk!!!Verder blijft het tussen ons!!

Ja, ik veeg wat billen af op een dag hoor!! Maar ja dat hoort erbij geen moeite mee gelukkig!!!

Liefs moi xxxx

Nog even over die leeftijd: ik geloof inderdaad dat ik wel voor 30 kan doorgaan hoor. Ik ben in de herfstvakantie stiekem getrouwd en daarna vroeg natuurlijk iedereen of ik zwanger was. Ik zei maar dat dat niet kon omdat ik veeeel te oud ben daarvoor. Maar die moeders van de kinderen in mijn klas waren ervan overtuigd dat ik ongeveer dertig was en dat het best nog wel kon! Ik:"Ja hoor, ik ben 30 en een paar maandjes, een stuk of honderd maandjes om precies te zijn!" Haha, ik ben zelfs ouder dan de meeste moeders! Maar goed, het maakt inderdaad niet uit!

Dat lijkt me toch een vreemde gewaarwording, praten over zwanger worden met iemand die je kent en kan zien (uitgezonderd de aanstaande papa dan). Maar je hebt gelijk hoor, je gaat er dan ook niet glashard om staan liegen. Wat dat betreft heb ik mijn leeftijd weer mee, ik zeg gewoon dat dat niet kan omdat ik te oud ben, einde gesprek (meestal).

O, ik moet weer even met de buurman onder de douche. Nou, het is eigenlijk mijn man, maar je kent het verhaal inmiddels neem ik aan (ik weet niet meer wie ik het nou wel en niet geschreven heb). Ik mis het bad zo erg, in ons nieuwe huis krijgen we een hele grote!

Welterusten, liefs, el.

Terug
Bovenaan