Nog even over die leeftijd: ik geloof inderdaad dat ik wel voor 30 kan doorgaan hoor. Ik ben in de herfstvakantie stiekem getrouwd en daarna vroeg natuurlijk iedereen of ik zwanger was. Ik zei maar dat dat niet kon omdat ik veeeel te oud ben daarvoor. Maar die moeders van de kinderen in mijn klas waren ervan overtuigd dat ik ongeveer dertig was en dat het best nog wel kon! Ik:"Ja hoor, ik ben 30 en een paar maandjes, een stuk of honderd maandjes om precies te zijn!" Haha, ik ben zelfs ouder dan de meeste moeders! Maar goed, het maakt inderdaad niet uit!
Dat lijkt me toch een vreemde gewaarwording, praten over zwanger worden met iemand die je kent en kan zien (uitgezonderd de aanstaande papa dan). Maar je hebt gelijk hoor, je gaat er dan ook niet glashard om staan liegen. Wat dat betreft heb ik mijn leeftijd weer mee, ik zeg gewoon dat dat niet kan omdat ik te oud ben, einde gesprek (meestal).
O, ik moet weer even met de buurman onder de douche. Nou, het is eigenlijk mijn man, maar je kent het verhaal inmiddels neem ik aan (ik weet niet meer wie ik het nou wel en niet geschreven heb). Ik mis het bad zo erg, in ons nieuwe huis krijgen we een hele grote!
Welterusten, liefs, el.