Hey el,
Nee, nog nooit in Zeeland geweest.. is echt erg toch!! Nou ben ik ook niet zo`n (helemaal dus niet) kampeertypje hoor!! Ik hou toch wel erg van een goed bed, bad of douche eigen wc-tje (gewoon een verwend nest dus..ha, ha).. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden om er eens heen te gaan!
Als ik uitga van een normale cycles (dus niet) heb ik mijn eisprong 16-5 en als ik uitga van mijn vorige cycles heb ik hem op 20-5!! Beetje gokken dus,,,Ik kan net zo goed weer een cycles hebben van 40 dagen,,,dus wij blijven stug volhouden tot het bittere eing (ongi of zwanger) met klussen om de dag!!Ik vind dat wel zo`n prettig idee, want stel wij slaan een dagje over en ik heb net mijn eisprong dan baal ik echt wel! En wij vinden het nog steeds beide geen probleem!! Die van mij word ook al 33 hoor!!Hoe vaak deden jullie het dan??Of is dat een hele gekke brutale vraag?
Jij zegt het en ik dacht het van mijn kies...ik voel er dus helemaal niks meer van,,en morgen gaan ze de boel weer openbreken en nogmaal behandelen,,maar ja het zal wel nodig zijn denk ik! Vind het niet zo héél erg hoor! Die pijn is nu tenminste weg, want daar werd ik echt niet vrolijk van,,,maar evengoed klussen he!!!
Ik vind het super spannend voor jullie hoor woensdag en ben erg benieuwd wat er gezegd en gedaan word!! Ik zou zeker een nieuw lingeriesetje kopen hoor,,,al is het alleen al om je man om de dag mee te verleiden ha, ha!!
Ik vind het wel heel moeilijk soms dat je op dit hele zwangergebeuren totaal geen grip hebt!! Je wilt het zo graag, maar meer doen dan klussen kun je niet!!En het verlangen groeit met de dag!
25 mei moet ik weer bloed prikken en 28 mei heb ik dan een bel afspraak! Als dat goed is moeten wij 4 maanden wachten (wel klussen natuulijk) en als ik dan nog niet zwanger ben,,,gaat hij verder kijken!!
Ik spreek je straks nog wel!!
Liefs moi xxx