voor el

Hoi el,

Jullie zullen wel een héél mooi weekend achter de rug hebben denk ik!! Lekker met dit weer in Zeeland (nog nooit geweest hoor) en met een afspraak voor de gyn op zak!! Ik hoop dat jullie hebben genoten en even lekker tot rust zijn gekomen!!

Liefs moi xxx

Hoi moi,
ja wat een prachtig weer hè. We zullen het wel verdiend hebben. We zijn de stad in geweest en we hebben gebarbecued. Mijn ouders waren 40 jaar getrouwd, dus het was een beetje feest. Zondag hebben we het halve eiland rondgefietst. En we hebben heerlijk geslapen enzo in de tent. Alleen het luchtbed was half lek, haha, gelukkig niet mijn kant!(eigenlijk wel mijn kant, maar het bed lag een keertje andersom) Ben je nog nooit in Zeeland geweest??? Woon je stiekem aan de andere kant van de wereld ofzo? Het is zo heerlijk daar, als je twee nachtjes daar ben heb je een week vakantie gehad!

Hoe is het bij jullie? Is je ei al gesprongen? Zou inmiddels wel kunnen toch? En je kies? je moet toch morgen weer naar de tandarts? Zal je zien en beleven, is het net over gaan ze er weer in zitten te poeren.

Wij doen het inmiddels ook om de dag, ben benieuwd hoe lang een veertigjarige dat volhoudt (ik hou je op de hoogte). Haha, zit ik dat heel bijdehant in te tikken, we zijn pas vrijdag begonnen, we hebben het dus 'al' twee keer gedaan!

Ja en wij gaan woensdag naar de gyn, ontzettend spannend vind ik het. En helemaal spontaan geregeld door de vrouw van de dokter, die vond dat het nu te lang ging duren. Ik kreeg trouwens wel de opdracht mee om mijn temperatuurlijsten mee te nemen, dus we hebben niet dezelfde. Nu mag ik wel een nieuw lingeriesetje kopen toch (voor de zekerheid!)

Mijn schoonmoeder komt zo dus het zal wel even duren voor ik terug kan reageren, maar ik kijk zeker nog even vanavond!

Liefs, el.

Hey el,

Nee, nog nooit in Zeeland geweest.. is echt erg toch!! Nou ben ik ook niet zo`n (helemaal dus niet) kampeertypje hoor!! Ik hou toch wel erg van een goed bed, bad of douche eigen wc-tje (gewoon een verwend nest dus..ha, ha).. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden om er eens heen te gaan!

Als ik uitga van een normale cycles (dus niet) heb ik mijn eisprong 16-5 en als ik uitga van mijn vorige cycles heb ik hem op 20-5!! Beetje gokken dus,,,Ik kan net zo goed weer een cycles hebben van 40 dagen,,,dus wij blijven stug volhouden tot het bittere eing (ongi of zwanger) met klussen om de dag!!Ik vind dat wel zo`n prettig idee, want stel wij slaan een dagje over en ik heb net mijn eisprong dan baal ik echt wel! En wij vinden het nog steeds beide geen probleem!! Die van mij word ook al 33 hoor!!Hoe vaak deden jullie het dan??Of is dat een hele gekke brutale vraag?

Jij zegt het en ik dacht het van mijn kies...ik voel er dus helemaal niks meer van,,en morgen gaan ze de boel weer openbreken en nogmaal behandelen,,maar ja het zal wel nodig zijn denk ik! Vind het niet zo héél erg hoor! Die pijn is nu tenminste weg, want daar werd ik echt niet vrolijk van,,,maar evengoed klussen he!!!

Ik vind het super spannend voor jullie hoor woensdag en ben erg benieuwd wat er gezegd en gedaan word!! Ik zou zeker een nieuw lingeriesetje kopen hoor,,,al is het alleen al om je man om de dag mee te verleiden ha, ha!!

Ik vind het wel heel moeilijk soms dat je op dit hele zwangergebeuren totaal geen grip hebt!! Je wilt het zo graag, maar meer doen dan klussen kun je niet!!En het verlangen groeit met de dag!

25 mei moet ik weer bloed prikken en 28 mei heb ik dan een bel afspraak! Als dat goed is moeten wij 4 maanden wachten (wel klussen natuulijk) en als ik dan nog niet zwanger ben,,,gaat hij verder kijken!!

Ik spreek je straks nog wel!!

Liefs moi xxx

Hoi Moi,
maar je hebt daar ook goede hotels hoor, met bed en bad en wc! Heb je nog noooooit gekampeerd? Dan mis je echt wat hoor! Mijn lief had ook nog nooit gekampeerd toen hij mij leerde kennen. Toen was ik net vier weken op vakantie geweest, helemaal alleen met een tentje naar Zuid Frankrijk. Dat was zo'n beetje het begin van mijn nieuwe leven. Oh, ik dwaal een beetje af. Hij had dus nooit gekampeerd en toen zijn we eerst een paar keer bij mijn ouders op de camping gaan staan (naast de sta-caravan) en toen durfde hij het wel aan. Die zomer zijn we naar Spanje geweest en hij is nu helemaal verslaafd aan kamperen. We blijven nooit lang op een plek hoor, twee, drie dagen en dan gaan we weer een paar honderd kilometer verder. Ik krijg al weer helemaal de kriebels! En het duurt nog tot half juli voor we gaan....

Normaalgesproken klussen we alleen als we er zin in hebben, behalve tijdens mijn vruchtbare dagen. Zin of geen zin, dan doen we het wel om de dag. Maar ik weet steeds zo precies wanneer ik mijn ei heb, dat dat ook maar 3x (6 dagen dus) is. Mag je best vragen hoor!
Ik kwam al surfend op het internet iets tegen over biokosmische vruchtbaarheid. Mijn schoonmoeder begon er laatst ook al over (hebben we overigens succesvol afgekapt); een tweede eisprong op een ander moment in je cyclus. Dat zou dan te maken hebben met de stand van de zon en de maan op het moment dat je zelf geboren werd. Nou ja, we proberen overal maar in te geloven nu, baat het niet dan schaadt het niet hè. Ik denk alleen niet dat ik er woensdag tegen de gyn iets over zeg, straks stuurt hij me door naar een astroloog of zo!

Ha, wat een tekst weer. Als er nu niemand op het forum kan komen, komt dat vast doordat ik in mijn eentje de hele boel ophou!!
Ik ga even een e-mail naar Kiki sturen en dan ben ik zo weer hier, als ik er nog opkom!

Liefs, el.

Hoi el,

Ik heb ook die site gezien van die kosmische eisprong! Wil er graag in geloven, ja gaat alles proberen tegenwoordig. Maar het kost wel 80 euro om het te doen dus laat maar dan maar op de oude vertrouwde manier!!

liefs Claudy

Hey el,

Ik moet wel altijd erg om jouw berichtjes lachen hoor,,,anders stuurt hij me door naar een astroloog,,,ik zie het al helemaal voor me!1 Je hebt wel humor,,daar hou ik wel van!!

Ik zei net tegen mijn vriend...we moeten eens naar Zeeland...Zeeland zegt ie hoe kom je daar nou weer bij??Ik zeg een tip van el, wie is el?? Laat maar,,ik wil er wel eens heen!! Is goed hoor zegt hij!!

Ik heb vroeger dat ik een jaar of 17 was met een vriendin 3 weken gekampeerd, maar geef de voorkeur nu toch aan een appartement! Misschien later met (al) onze kinderen!! Leuk, leuk!!

Alvast wetrusten!

Liefs moi xxx

Hoi moi,
ja, dat heb ik dus ook. Mijn lief weet inmiddels wel met wie ik veel klets, nu vraagt hij steeds:"Zit je weer met MOOI te interkletsen?" Ik:"Nou, ik denk dat ze mwa bedoelt." Maar mochten we ooit eens samen gaan kamperen, dan zal hij je wel 'mooi' blijven noemen (klinkt wel lief toch). Goed idee trouwens, met zijn allen kamperen. Wij blijven fantaseren hoe leuk kamperen voor kinderen moet zijn. Bij mijn ouders op de camping staan ook van die wipkippen, dus ik heb ook nog gekipwipt van het weekend (zolang als ik geen kinderen heb, zal ik dat alleen moeten doen...)
Ik kom ook een keer naar de duinen van Schoorl, daar ben ik dus nog nooit geweest. Sterker nog: ik had er nog nooit van gehoord.

Ja Claudy heeft gelijk, dat kosmo-gedoe kostte inderdaad 80 euro. Maar dat ga ik er niet aan uitgeven hoor. Iedere dag klussen, als het dan echt bestaat, dan missen we dat kosmo-ei heus niet! Als ik dan maar niet een soort ET krijg ofzo. Mijn schoonmoeder gelooft heilig in astrologie. Die heeft ook allemaal van die verhandelingen over reïncarnaties enzo. Nou gaat ze binnenkort ook mijn horoscoop laten trekken door een vriendin. Ik ben benieuwd wat een ander van mij weet wat ik zelf nog niet wist. En dat door het moment waarop ik geboren ben ( of: zelf gekozen heb om geboren te worden, ik was drie weken te laat, kwam pas toen de dokter dreigde me te gaan halen, jaja ik had al erg vroeg mijn eigen leven in de hand!)

Nou, ik ga lekker naar bed nu. Moi, heel veel sterkte bij de tandarts morgen en welterusten!

Liefs, el

Terug
Bovenaan