Voor El

Hoi El,

Bedankt voor het reageren op mijn berichtje over mijn eisprong.
Ik ben hier ook op het forum wezen kijken en zag jou naam staan. Dus ik dacht ik zal je er even op attenderen dat ik nog antwoord heb gekregen van een verloskundige op mijn vraag!!!
het blijkt dus heel goed te kunnen dat je het alleen aan een kant voelt. Zeer w.s springt ons ei wel aan beide kanten, maar is de ene kant gevoeliger als de andere kant.
Ik zou zo zeggen lees anders haar antwoord nog even als je dat wilt.

Vervelend zeg zo die medische molen in. Hopelijk levert het jullie het gewenste wondertje binnenkort op!!
Tot horens en de groetjes van Dianne

Hey Dianne, at leuk dat je even komt 'buurten' om mij attent te maken op de reactie. Ik had hem al gezien, maar vraag me af of wat ik voel wel hetzelfde is als wat zij beschrijft. Ik heb die 'pijn' (pijn is eigenlijk een veel te groot woord, het is een zeurend gevoel) vanaf dag 6 totdat ik ongesteld word. Dat kan dus niet mijn eisprong zijn (haha, als er zoveel sprongen had ik inmiddels al een zesling!). Maar dat het gewoon de gevoeligste kant is, daar kan ik wel mee leven!

Tot nog toe is de medische molen nog niet zo vervelend hoor. Alleen het potje sperma inleveren vonden we een beetje man-onterend. Als je hier op het forum leest zijn er meiden die echt door een hel moeten met al die rare (inwendige) onderzoeken. Ik hoop niet dat het zover moet komen bij mij. Ik heb maandag mijn nod, als ik toch ongi word krijg ik in de volgende cyclus een samenlevingtest, maar dat valt ook wel mee denk ik.
Hoel lang zijn jullie al bezig? En hoe oud zijn jullie? (ik ben niet nieuwsgierig, maar ik weet graag alles, haha)

Liefs, el.

Hoi El

Wij zijn eigenlijk nog maar net "begonnen" sinds juni. Ik ben 26 jaar en mijn mannetje is 28. Onze kinderwens is al een tijdje aanwezig. Maar ik moest eerst best zware medicijnen afbouwen omdat ik een vorm van reuma heb.( Ben vanaf november 2003 begonnen met medicijnen afbouwen, en ben nu vrij van medicijnen zeg maar. Gelukkig gaat het nu heel goed met me.)
Maar wat ik bedoel is dat we dus vanaf juni voor het 'eggie' mogen gaan. Omdat we al wel veel langer onze kinderwens hebben, ben ik voor mijn gevoel er al veel langer mee bezig, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop dat het snel raak zal zijn ( tja wie niet), maar ook omdat ik best bang ben dat mijn reuma weer op komt spelen en ik weer medicijnen moet gaan slikken. En dan mag ik dus niet zwanger worden. Klinkt best ingewikkeld allemaal maar valt wel mee hoor!!Want de vorm van reuma die ik heb schijnt tijdens de zwangerschap weg te blijven!
Morgen heb ik als het goed is mijn eisprong dus wij doen al goed onze best!

We zullen het allemaal wel zien, ik zal je wel op de hoogte houden.Vind het allemaal wel heel spannend.

Maandag dus jullie grote dag, heb je al wat verschijnselen die kunnen wijzen op het zwanger zijn?? Ik hoop voor je dat het raak is, zal maandag voor je duimen!

Groetjes Dianne

Terug
Bovenaan