Voor El

Hoi Dianne, bedoel je juni 2004?? Da's dus pas anderhalve dag! Of juni 2003, dan ben je ook best lang bezig toch?

Wat vervelend joh, die reuma. En dan ook nog zo lang moeten afbouwen. Mijn moeder heeft heel erg reuma, maar is nu al twee jaar aan de beterende hand. Maar wat een medicijnen die wegslikt, daar word je alleen al ziek van! Ikzelf heb hele lichte klachten (pijnlijke gewrichten), maar gelukkig niet zo dat ik medicijnen moet nemen. De dokter heeft mij gezegd dat ik er mijn voordeel mee moet doen, dat ik weet dat ik het waarschijnlijk ook heb/krijg. Toen werkte ik in een slagerij en woonde ik op en boot (beide koud en vochtig). Dat doe ik nu niet meer en ik heb weinig last. Alleen soms als ik heb motor gereden, maar ja..... dat is zo leuk hè.

Nou, veel klusplezier nog en ik ga met je mee aftellen naar de nod!

Liefs, el.

Hoi,

Ik bedoel idd pas anderhalve dag! Wij mogen vanaf nu zwanger worden omdat die medicijnen nu uit mijn lijf zijn zeg maar.Maar het lijkt voor mij vaak zover weg omdat ik al vanaf november 2003 naar nu toeleef zeg maar.
Ik ben echt blij dat het nu eindelijk juni is! Vind het nu dus ook erg spannend. Morgen mijn eisprong en dan ongeveer 18 juni mijn eerste NOD.
We zullen wel zien eerst jouw NOD maandag succes ermee!

Dianne

Haha, eigenlijk wel grappig dat je na anderhalve dag door mij meegesleept wordt naar het 'als zwanger worden langer duurt'forum. Maar je begrijpt ons wel toch? Je bent er passief ook al veel langer mee bezig natuurlijk!

Terug
Bovenaan