Hoi el,
Jeetje wat spannend nu voor jullie hoor!!! Ik heb het niet meer,,,maar nog altijd een super goed voorgevoel dat het raak is hoor el!!! Ik hoop het zo ontzettend!!
Ik laat het nu maar even op zijn beloop hoor bij mij,,,ik slik nu die clomid en ik hou mijn temp weer bij en daaruit kan ik zelf uitmaken of ik een eisprong gehad heb en als het niet het geval is dan bel ik wel dat ik een andere wil!! Ik heb er nu even geen zin in hoor,,,weet je,,ik verzin steeds weer iets nieuws waar ik mij dan druk om loop te maken,,eerst wil ik clomid,,dan heb ik dat 3 pakjes nog wel,,,en maak ik mij weer zorgen of het wel aanslaat en dat ik niet terug hoef te komen om te checken of mijn ei wel is gerijpt!! Ik laat het wel op zijn beloop hoor el,,,Ik ga er vanuit dat er een moii ei komt deze maand en anders sta ik zo weer op de stoep,,ik ga het natuurlijk niet 3 maanden uit proberen,,,als ik geen eisprong van deze dosis krijg!
Het valt allemaal niet mee he?? Ik hoop voor je dat je goed kunt slapen,,zal wel niet,,en laat het morgenvroeg even weten he...ik moet om 7.15 de deur uit,,,red je dat???
Heel veel succes meid,,,ik denk aan je!!
Liefs moi xxxx