voor el

Hey el,

Hoe staat het ermee??? Ik hoop dat er nog niks van een NOD te bespeuren is en je temp nog hoor is!!! Laat snel even wat van je horen!!!

Liefs moi xxx

Hallo dames

Nou zonet even Ikea leeg gekocht. Mijn zusje en haar vriend zijn na elkaar jarig en wilden spullen voor de uitzet. Nou lekker veel spullen gekocht. Oh en al die mooie kinderkamers daar, prachtig.

Kiki hebbben jullie al namen voor jullie 'knikkertje'? Dat je zulke zere borsten hebt. dat is geen pretje lijkt mij. Nu maar hopen dat zo'n bh een oplossing is. En dat misselijk zijn lijkt me ook geen pretje. Sommige vrouwen hebben daar gewoon negen maanden last van. Nou niet te hopen voor jou.

El, wat spannend!!!!!!!Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Dan moeten alleen moi en ik nog. Dan zou het wel mooi zijn dat wij dan ook in dezelfde maand zijn.
Dus je hebt de test al gekocht. Dat je je dan nog kan beheersen. Weet niet of ik dat zou kunnen hoor. Ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat je zwanger bent. had ik ook met kiki. Dus laten we hopen dat het nu ook goed nieuws is.

Moi, ik las je berichtjes en je gaat dus een andere gyn. op zoeken. Een verstandig besluit, denk ik. Ik wou dat ik je hier bij kon helpen, maar in die fase zijn we nog niet. Hoe lang zijn jullie dan bezig als ik vragen mag?

Ben zonet weer even bij het huis geweest. Je kan nu goed zien hoe groot het eigelijk allemaal wordt. En het wordt echt wel groot.
Kiki vertelde dat ze in de buurt van Utrecht woonde. Wonen jullie daar ook in de buurt of woont er ook nog iemand bij mij in Friesland?

Ben benieuwd naar jullie verhalen.
Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Ik weet nog niet zeker of ik een andere gyn ga zoeken, misschien moet ik het nu gewoon even op zijn beloop laten,,nu de clomid slikken, goed klussen,,,om de dag!! en ik begin vanaf morgen met tempen, zodat ik zelf kan zien of mijn eisprong is geweest...ook kan ik het zien aan de ongi die ik krijg,,deze moet met een eisprong veel heftiger zijn volgens de gyn,,is niet allemaal niet het geval en denk ik dat ik geen eisprong gehad heb, kan ik alsnog bellen voor een andere gyn! We gaan er maar gewoon vanuit dat het gaat helpen en ik eindelijk een eisprong krijg deze maand!!!

Ik ben in juni vorig jaar gestopt met de pil en sinds Jan gaan wij voor het eggie, maar aangezien ik dus al een jaar loop te k**** met mijn cycles loop ik nu bij de gyn!!

Wat spannend jullie huis!! Wanneer word het opgeleverd??

Ik woon in Noord holland!

Liefs moi xxxx

Hoi Janna Nienke,

Als jij in Friesland woont, dan woon ik ongeveer tussen jou en Kiki in. Sinds februari woon ik in Almere. Ik had nooit gedacht dat ik het dáár ooit naar mijn zin zou hebben, maar het bevalt me prima. had je me dat in mijn 'vorige leven' verteld, dan had ik je voor gek verklaard.

Wat is dat voor bouwplan van jullie huis, als ik vragen mag? Jullie hadden het zelf ontworpen begreep ik, maar het is in een straat waar nog meer gebouwd wordt? Allemaal verschillende huizen dan waarschijnlijk. Lijkt me ontzettend leuk hoor. Bij ons bouwen ze 18 woningen, op dezelfde 'grondvorm' maar in vier variaties. Nou, ik denk dat we elkaar nog wel eens gaan treffen, dus dan kunnen we ook onze huizen in wording aan elkaar showen toch?!

Ik verbaas me ook over mijn geduld! Dat komt denk ik doordat ik vrijdag een negatieve test had. Toen werd de 'nee' wel 'NEE' en nu ben ik eigenlijk een beetje bang voor de uitslag. Negatief zou ontzettend tegenvallen, maar positief zal me nóg meer aan het schrikken maken denk ik. Mijn lief weet niet dat ik een test in huis heb. Moet hij ook heel niet weten. Ik vertel het wel als ik een positieve test heb (dat hebben we zo afgesproken). Ooooooh, ik ben zo nieuwsgierig, ik slaap vast de hele nacht niet (en ik ben zo moe!)

Liefs, el.

Hoi el,

Jeetje wat spannend nu voor jullie hoor!!! Ik heb het niet meer,,,maar nog altijd een super goed voorgevoel dat het raak is hoor el!!! Ik hoop het zo ontzettend!!

Ik laat het nu maar even op zijn beloop hoor bij mij,,,ik slik nu die clomid en ik hou mijn temp weer bij en daaruit kan ik zelf uitmaken of ik een eisprong gehad heb en als het niet het geval is dan bel ik wel dat ik een andere wil!! Ik heb er nu even geen zin in hoor,,,weet je,,ik verzin steeds weer iets nieuws waar ik mij dan druk om loop te maken,,eerst wil ik clomid,,dan heb ik dat 3 pakjes nog wel,,,en maak ik mij weer zorgen of het wel aanslaat en dat ik niet terug hoef te komen om te checken of mijn ei wel is gerijpt!! Ik laat het wel op zijn beloop hoor el,,,Ik ga er vanuit dat er een moii ei komt deze maand en anders sta ik zo weer op de stoep,,ik ga het natuurlijk niet 3 maanden uit proberen,,,als ik geen eisprong van deze dosis krijg!

Het valt allemaal niet mee he?? Ik hoop voor je dat je goed kunt slapen,,zal wel niet,,en laat het morgenvroeg even weten he...ik moet om 7.15 de deur uit,,,red je dat???

Heel veel succes meid,,,ik denk aan je!!

Liefs moi xxxx

Hoi moi, ik ga er nu nog van uit dat ik het hoe dan ook morgen om kwart over zes wel op het forum kan zetten. Maar ja, je weet maar nooit wat er hier gebeurt als het nou plotseling wel positief is!!!

Ik zit nu ook van alles te verzinnen wat wijst op een mogelijke zwangerschap. Als het morgen weer niet zo is, zal ik me wel weer vreselijk stom voelen. We hebben hier dus zo'n pols-bloeddrukmeter die ook de hartslag meet. Die hebben we al vanaf Sinterklaasavond en altijd is mijn hartslag rond de 80, maar..... nu al een paar dagen bijna 90 (kan ook de zenuwen zijn natuurlijk).

Je hebt gelijk hoor, wat jouw gyn betreft! Laat het maar even op zijn beloop. Je hebt wat je wilde, alleen je moet weer even als een puber seks hebben. Nou mooi niet doen hoor! Zeg maar nee, dan krijg je er twee! Zeg je gewoon dat het een ongelukje was (jij hebt tenslotte de man van 85 miljoen, dat zaad kruipt toch waar het niet gaan kan, haha!)

Ik moet gaan slapen, morgen vroeg op, jullie horen van me!!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan