Voor El

He El.

Ik vind het zo byzonder dat je zwanger bent geworden,weet je nog laatst dat je hier even kort had gezegd dat je misschien op ging geven voor adoptie, omdat dat echt moet voor je 40ste jaar.Zo is een vriendinnetje van mij ook zwanger geworden ze zaten al in de adoptieprocedure maar wat bleek nauw was ze zwanger en heeft ze de adoptieprocedure stop gezet. Nu zie je maar weer dat je echt wel zwanger kan worden. Ik wil je toch nog ff van harte feliciteren dat het toch nog is gelukt. Wat een wonder en ga er maar flink van genieten. En we zullen je zeker hier gaan missen, en hopen natuurlijk dat we je snel gaan volgen.

Liefs, Mick

Hoi Mickey, ik ging al bijna slapen, zag ik nog een berichtje waar ik even op moet reageren! Ja inderdaad, als je al zolang bezig bent met zwanger proberen te worden, is het heel 'vreemd' en bijzonder als het toch lukt!
We hebben ons inmiddels al opgegeven voor adoptie en zijn vooralsnog niet van plan dat in te trekken. Als deze zwangerschap helemaal goed gaat, krijgen we in februari een kindje dat biologisch van ons is. Daarna duurt het dan nog minimaal anderhalf jaar en dan krijgen we een adoptiekindje. Tegen die tijd ben ik bijna veertig en we willen echt heel graag twee kindjes, maar om op die leeftijd nog voor een tweede biologisch kindje te gaan...... Terwijl er dan ergens op de wereld ook een kindje rondloopt die we ook een mooie toekomst kunnen geven. Ik had het al eerder gezegd: mocht ik toch nog zelf zwanger worden, dan hebben we over een paar jaar waarschijnlijk een gemeleerd gezelschap! Bovendien zullen onze kinderen dan ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Mijn man is al veertig en dan kom je in principe alleen in aanmerking voor een kindje van twee jaar of ouder. Dus al met al ben ik ontzettend blij met dit kleine wondertje in mij! Het betekent dat ik in ieder geval ook een echt klein kindje mag verzorgen. Met adoptiekinderen zou dat aan onze neus voorbij gaan!

Ik besef dat het berichtje weer onbedoeld zakelijk kan overkomen, is niet de bedoeling, maar 'op papier' is het toch vaak moeilijk gevoel over te brengen!

Maar jullie hoeven me nog niet te missen hier hoor, ik heb me hier altijd erg thuis gevoeld en leef met jullie mee. Dan moet ik toch ook af en toe kijken hoe het met jullie is hè!
Ik ga nu echt slapen!

Liefs, el.

Goedemorgen El,

Waarschijnlijk lig jij nog heerlijk te slapen, mijn dochtertje van vier stond om half 7 al voor mijn neus, mamma opstaan, vandaar dat ik al zo vroeg op het forum ben!!

Wat super dat jullie ook toch een kindje adopteren, ik ben het helemaal met jullie eens, en dat zoiets moois is om te doen, vriendin van mij heeft ook een zusje die geadopteerd is vanaf haar geboorte!! Ik weet dat het moeilijk is om dit op papier te zetten, maar ik vind het zo gaaf dat je daar ook voor gaat, en natuurlijk is heel byzonder dat je op de natuurlijke manier zwanger bent geworden en dat je dat nu bewust mee gaat maken.

Tot snel weer hier en geniet van je zwangerschap.

Liefs Mick

Ýl om half zeven??? Haha, dan stap ik in de auto om naar mijn werk te gaan! Ik was nog zo laat op doordat ik 's middags had geslapen en het nog zo warm was (normaalgesproken ga ik eerder naar bed hoor, zeker nu!).

Over het wel of niet doorgaan met adoptie hebben we wel even getwijfeld hoor. Er zijn veel meer wensouders dan kindjes die in aanmerking komen voor adoptie. En blijkbaar kunnen wij wel samen een kindje krijgen. Dan denk je toch dat je erg egoïstisch bezig bent om dan zo'n kindje 'in te gaan pikken' van een paar mensen die echt geen kinderen kunnen krijgen. Maar onze leeftijden gaven toch wel een beetje de doorslag, samen met het feit dat we ons al opgegeven hadden.

Ik geniet inderdaad hoor, heb eigenlijk vrij weinig last van kwaaltjes (en als ik ze wel had, nam ik ze allemaal voor lief!) Ik hoop dat het jullie nu ook heel snel (weer) lukt!

Liefs, el.

He El,

Dat ben ik met je eens toen ik zwanger was van mijn kleine meid, nam ik de zwangersschapskwaaltjes ook voor lief, want dan ben je toch zo blij dat je zwanger bent!!

Ja het was erg vroeg vanochtend en zoals je leest kwa tijd ga ik nu pas slapen, ben eind van de dag bij een vriendinnetje geweest en ben erg lang blijven hangen samen met mijn kleine meissie die speelt dan met haar dochtertje, gelukkig hebben we samen vanmiddag twee uurtjes geslapen en maakt het dan niet zo heel veel uit dat we dan laat naar bed gaan, ze ligt nu al weer een uurtje te pitten.

Kan me voorstellen dat er heel veel stellen zijn die een kindje willen adopteren, maar gelukkig komt het wel voor jullie in aanmerking.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan