...voor elisa

A

Anoniem

Guest
hoi Elisa, ik had toch een vraagje nav de Lisexcisie.
Maar eerst dit; gisteren de ass. vd gyn gesproken; de uitslag was hetzelfde (cin3) als van de biopsie maar dat viel te verwachten en als het goed is is alles weg nu; over ruim 3 mnd controle. Net als jij dus; heb je al iets van je uitstrijkje gehoord?
Even iets raars hoor, ik hoopte het aan jou te kunnen vragen... had jij na het bloeden (is gelukkig gestopt) ook last van vieze gele afscheiding? En toen je voor het eerst weer ging klussen, deed het pijn? Verloor je toen bloed? Jemig ik geloof dat ik een soort van nerveus ben... Nou ja, je kan mij hopelijk gerust stellen en het zal wel niets voorstellen. Ik verwacht het weekend mijn nod dus wilde -het- daarvoor toch maar weer eens proberen. Anders moeten we weer wachten...

Liefs

quote: toulouse schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2005 12:42:42'));

hoi Elisa, ik had toch een vraagje nav de Lisexcisie.
Maar eerst dit; gisteren de ass. vd gyn gesproken; de uitslag was hetzelfde (cin3) als van de biopsie maar dat viel te verwachten en als het goed is is alles weg nu; over ruim 3 mnd controle. Net als jij dus; heb je al iets van je uitstrijkje gehoord?
Even iets raars hoor, ik hoopte het aan jou te kunnen vragen... had jij na het bloeden (is gelukkig gestopt) ook last van vieze gele afscheiding? En toen je voor het eerst weer ging klussen, deed het pijn? Verloor je toen bloed? Jemig ik geloof dat ik een soort van nerveus ben... Nou ja, je kan mij hopelijk gerust stellen en het zal wel niets voorstellen. Ik verwacht het weekend mijn nod dus wilde -het- daarvoor toch maar weer eens proberen. Anders moeten we weer wachten...

Liefs

Hoi Toulouse,

Goed dat alles weg is. gelukkig kreeg ik de uitslag van de gyn, is in sommige gevallen wel handig.

Nee ik had geen last van gele afscheiding, soms wat korstjes die nog loskwamen dus beetje bruinig. Als je het niet vetrouwd, gewoon terug gaan hoor, beter een keer te veel dan te weinig. Wel fijn dat alles weg is.

Hi hi ja de seks deed zeer, niet heel erg, moeilijk te omschrijven het leek wel of het nat worden op zich liet wachten en het voelde als een soort samen trekken. Na even wachten was dat weg, en dat heb ik eigenlijk de eerste paar keer gehad. Gewoon ervoor gaan en eerlijk aangeven als het ff niet fijn voelt.

Mijn OD kwam trouwens een week te laat (en ben heel regelmatig) na de lys, ik denk toch wat last van de narcose.

Ik heb geen telefoon gehad (na week geen nieuws goed nieuws) dus ik ga ervan uit dat het goed is, maar ze hebben eerder ook pas 3 weken later gebeld. Nu moet ik dus in april weer (6 maanden).

Ik hoop dat het uistrijkje van jou goed is. In bijna alle gevallen schijnen de goede cellen weer terug te groeien.

Ik heb trouwens wel het idee gehad dat ik zwanger ben geweest in de eerste 4 maanden na de lys, had ineens namelijk heel veel last van mijn baarmoederhals (en andere symptomen), terwijl ik dat nog nooit had gehad (ja toen ik net uit de narcose bijkwam.

Hoestie verder? Geen last gehad van je buik?

Veel plezier bij de hernieuwde 1e keer

Ha Elisa, bedankt voor je openheid. Nou dat klussen is er niet van gekomen want ik ben ongesteld geworden. Blehhh weer bloed. Was er net vanaf...
De Lis. was tijdens mijn eisprong en daarna voelde deze ronde ook anders dan anders. Normaal heb ik duidelijke pms klachten en nooit kramp in mijn onderbuik. Afgelopen week wel die kramp alsof ik ongesteld was. En andere klachten die ik alstijd heb juist weer bijna niet. Gek he?! Zal toch wel met die ingreep te maken hebben.
Ik ga ronde 8 in en hoop over twee weken mijn gewoonlijke ovulatiepijn te hebben.
Hoe is het bij jou? Wanneer is je nod?

Liefs en fijn weekend

He toulouse

Hier alles rustig aan het front. Nog helemaal geen gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. 29e NOD. Maar goed we zien wel weer wat het wordt, Jammer dat de duivels er zijn zeg. Nou ja heb je nog even uitstel :).

Ach gelukkig heb ik al een heel lief mannetje (sorry ff opscheppen)
wat nu al veel groter is dan op de foto en heeeel blond. En daar hebben we toch ook 1,5 jaar over gedaan (en 9 mnd afmaken) en het was alles waard. Pff als het nu raak zou zijn zou ik weer op hetzelfde moment uitgerekend zijn.

Dus ff de rode duivels afwachten en dan op naar de volgende ronde. Ik merk dat ik   gestopt ben met tellen, maar het zal ook rond ronde 8 zijn.

Terug
Bovenaan