Voor Elisaar...

A

Anoniem

Guest
Hoi!!

Dat is lang geleden zeg! Ik lees dat je ook met Sonja Bakker  bezig bent. Ook 3 weken. 16 april begonnen zeker! Ik ook dus. Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen. Ik ben in de afgelopen 3 weken ook 4 kilo afgevallen. (In totaal vanaf 2 januari nu 9 kilo )
Ook ik heb nog een lange, lange, lange weg te gaan. Op het moment weeg ik 87,8 en wil in elk geval naar de 75, en als het dan nog leuk gaat naar de de 70.

Succes!!

Liefs,

Ingrid

p.s. de oktobermeiden zijn nu te vinden bij op msn-groups: oktober2006mamas. Je bent ook van harte welkom hoor!! even aanmelden en wij voegen je toe.

Hey Ingrid,

Dat is leuk eens wat te horen!
Ja heb toen ook geprobeert om met de rest van de oktobermamma's mee over te gaan maar het is me computertechnisch niet gelukt met inlogcodes enzo..
Toen dacht ik laat maar....merkte dat ik steeds minder tijd had om actief mee te doen op   het forum.   Vond het echt zalig tijdens mijn zwangerschap en natuurlijk even daarna ook. Lekker kletsen over van alles en nog wat. Heerlijk. Nu spiek ik de laatste weken hier weer even mee.
Ja, ben ook met Sonja bezig ik ben 23 april begonnen.
Vind het opzich best te doen minder eten maar soms ook wel gochelen hoor, vanavond komen 6 vrienden eten en iedereen heeft wat gemaakt, ja sorry dan weet ik ook niet wat ik ga eten van te voren. Hou er rekening mee maar neem het wel een beetje zoals het komt, maargoed zo is het echte leven nou eenmaal nietwaar?
Ja nu ruim 4,5 kilo eraf. (van 93.1 naar 88.4). Wil er nu nog 10 afhebben maar zou al heel blij zijn als ik over een week of 5 nog 5 kilo kwijt ben want dan ga ik op vakantie.
Gaat het goed met de oktobermeiden?? Mis het soms wel een beetje omdat het zo herkenbaar en gezellig was.
Doe je iedereen de groetjes van me daar?

Groetjes Elisaar, moeder van Louise

Terug
Bovenaan