voor ellen betreft jouw reaktie op Bertina

Hoi Ellen,

Ik ben diegene die zei dat het bij haar verkeerd zou moeten gaan. En dat zeg ik juist omdat ik zlf een kindje van 15wk heb verloren.( terwijl ik me overal braaf aan heb gehouden ) En in mijn ogen verdienen sommige vrouwen ( hoertjes/verslaafden etc ) het echt niet om moeder te worden. En een die voor hoer speelt al helemaal niet.

Enne nog wat ik oordeel normaal nooit over andere mensen, maar dit verhaal ging me echt te ver en schoot echt in mijn verkeerd keelsgat.

Hoop dat je me nu beter begrijpt.
Anoniem S = Shirke.
 
Hoe kan je nou zo iets iemand toewensen. Zeker als je het zelf hebt meegemaakt. En wat Bertina en haar man in hun prive-leven doen, maakt hen niet per definitie tot slechte ouders. Ik denk wel dat het handig is hun oproep ergens anders te plaatsen, maar dat is een ander verhaal.
 
Inderdaad, ikzelf heb ook twee miskramen gehad, maar denk je dat ik daarom andere mensen maar allerlei verwensingen ga toeroepen. Het gaat er bij een miskraam, vroeggeboorte niet om of je je aan het boekje hebt gehouden. Het is gewoon een speling van de natuur en die heb je te accepteren, hoe moeilijk ook, maar ga het niet op anderen uitwerken, daar heeft niemand iets aan (inclusief jezelf).

Groetjes
 
En wéér allemaal anoniemen. Wat zijn jullie ongelofelijk laf! Zo zeker ben je dus niet van je mening, als je niet eens je naam erbij durft te zetten. Bah! Gebruik dan een schuilnaam, wie komt daar nou achter. Dan is het tenminste te doen om al die anoniemen uit elkaar te houden.
 
Pardon, neem me niet kwalijk, had even over je naam heen gelezen in al mijn opwinding. Vergeet het voorgaande maar. Wat jou betreft dan, niet wat al die andere anoniemen in andere threads betreft.
 
Terug
Bovenaan