voor Ellen

He Ellen,

Hahahaha. Had jij ook die test uit elkaar gesloopt??

Je bedoelt dat het min streep bij iedere test, bij ieder persoon hetzelfde gaat zijn, omdat deze eigenlijk voorgezet is en blauw opkleurt als er urine bij komt?

Klinkt heel logisch. Ik twijfel namelijk ook zo omdat er zo'n groot verschil is in blauwkleur van de min-streep en die plus-streep. En die minstreep zie je aan de binnenkant van de test als meerdere lijntjes naast elkaar en die positieve streep niet. Aha. Ik snap het. Of bedoelde je dat niet.

We worden nog een goede onderzoekers op deze manier!!!

Xx Sammy

He Sammy, ik heb niet je hele verhaal gelezen, dus misschien is mijn vraag overbodig. Maar heb je de digitale CB test gebruikt. Ik heb het gevoel dat die 100% betrouwbaar is en het heel duidelijk aangeeft.

Veel succes en ik blijf je verhaal volgen. Ik kom van een ander forum en ben inmiddels met zwangerschapsverlof. Maar ook ik heb eerst een miskraam gehad.

Succes!

Hoi Anoniem,

Nee, ik heb niet de digitale gebruikt, ik had die andere. Het ging erom dat ik maar een heeeeeeeeeeeel licht streepje kon zien. Vandaar dat ik m uit elkaar heb gesloopt.

Sammy

He Sammy,
Klopt precies zoals je denkt dat 't is?!! Snappie??beetje ingewikkelde zin!
't min streepje is inderdaad al 'voorgedrukt' Is gewoon hard plastic en kleurt op als het nat wordt.
Ik heb inmiddels al menig test uit elkaar gesloopt, een bouwvakker is er nix bij!
Hoe is het inmiddels met jou?
Mijn duimen draaien op volle toeren!
Liefs Ellen

Terug
Bovenaan