Voor Elles

A

Anoniem

Guest
Hoi Elles,

Niet alleen onze NOD liggen bij elkaar! Ik ben volgende week jarig. Dan word ik 32. Heb het al vast op de lijst ingevuld. Kan ik vast wennen.
Wie weet gaan we ook samen naar een ander forum. Zou gezellig zijn. Maar goed, eerst maar eens aan de klus. Net als jij had ik deze maand een korte ongiperiode. Ook niet zo heftig als anders. Mijn ei komt net voor of op mijn verjaardag. Dus wie weet een verjaardagscadeautje? Ik ga voor ons duimen deze maand.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Zit ik een heel verhaal te tikken, klik ik vervolgens het verkeerde aan, sluiten ipv plaats bericht, GGGRRRRRR.
Maar inderdaad onze leeftijd en cyclusen gaan gelijk op.
Maar ik snap mijn lichaam ook nu niet meer, dit heb ik nog nooit gehad, zo een kort ongi en dan ook zo raar, beetje en dan 1 dag normaal en dan vervolgens nauwelijks iets meer, zondagochtend helemaal niets meer, zondagmiddag weer druppels en nu weer niets meer.
Gek wordt ik er van.

Misschien krjg ik nog wel een verrrassing donderdag als ik naar het ziekenhuis moet voor die echo.

Zal wel niet, maar heel stiekum spookt die gedachte wel door mijn hoofd.

Groetjes Alice

Hoi Elles

HMMMM. Ben heel benieuwd! Mag ik vragen waarom je een echo krijgt? (heb volgens mij een deel niet meegekregen)
Dat kort ongi zijn herken ik wel. Vorige maand dacht ik aan een damdoorbraak, deze maand bijna niks! 1 dag fatsoenlijk, en verder alleen 3 dagen rommelen. Wat dat nou weer inhoud? Maar goed, de klusdagen naderen weer! We zien het wel weer deze maand.
Succes bij de gyn!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Mag je inderdaad gewoon vragen hoor, ik moet donderdag een echo laten maken, doorgestuurd door mijn huisarts   aangezien ik al voor mijn vorge menstruatie een opgezette en gevoelige buik heb, die constant jeukt.
De zwelling, om zo maar even te noemen, zit thv mijn onderbuik en voelt hard aan.
Daarom ben ik doorverwezen door mijn huisarts, om een echo te laten maken bij de gynaecologie afdeling.
Ik heb dit eigenlijk altijd wel in de week voor dat ik ongi moet worden, maar sinds die een na laatste menstruatie verdwijnt het dus niet meer en heb ik dus een bol buikje.
En het lijkt dus inderdaad wel of ik zwanger ben, hahaha!!!!

Dus vandaar mijn opmerking dat ik misschien nog wel een verrassing krijg, mijn verstand zegt natuurlijk van niet, maar ergens stiekum hoop ik van wel.

Het is al eerder bij mij in de familie gebeurd dat een nicht gewoon ook ongi bleef worden en toch zwanger was. Maar die heeft de hele zwangerschap er niets van gemerkt, tot de dag waarop mijn achternichtje geboren werd.

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan