Voor Elles

A

Anoniem

Guest
Hoi Alice,

Hoe gaat het nu? Ben je erg ziek geworden? Ik hoop het niet. Je had immers je ei dit weekend? Heb je al uitslagen binnen van het onderzoek? Of moet je daar weer speciaal een afspraak voor maken?

Ja, ik weet het wat een vragen. Maar het is gewoon interesse. En het is niks als je ziek bent terwijl het zulk lekker weer is buiten. Wij hebben het ervan genomen dit weekend. Ronald is tot het eind van het jaar iedere vrijdag vrij. Hij had nog zoveel uren staan, en die moeten op voor het eind van het jaar. Alles in 1 keer opnemen mag natuurlijk ook weer niet, dus vandaar deze oplossing. En het is een goede oplossing! Op vrijdag heb ik meestal mijn oppaskindjes niet, en kunnen we dus lekker wat voor onszelf doen. Afgelopen vrijdag hebben we ons abonnement op de dierentuin maar weer genomen. Thom vind dat geweldig, beestjes kijken. Afgelopen juli was ons abonnement afgeopen, en we hadden nog geen nieuw genomen. Zondag even heerlijk naar een park hier in de buurt geweest. Lekker lopen, beestjes kijken en Thom kon zalig spelen in de speeltuin. Wat een leven! Ik hoop dat we dit weer nog even hebben. Ik geniet met volle teugen.

Mocht je ziek geworden zijn, dan wens ik je beterschap! En anders hoop ik dat je net zo'n leuk (en voor jullie ook vruchtbaar) weekend hebt gehad als wij.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Sorry voor de late reactie, maar ik zat in de nachtdiensten en ik was ziek, dat gaat dus lekker. Ben dus wel blijven werk met de griep, maar dat is niet aan te bevelen.

Ik heb mij eisprong volgens mij afgelopen vrijdag, 4 dagen eerder, volgens mij gehad, had weer gevoelige eierstokken en het slijm, maar was dus ook ziek, dus van klussen is deze ronde helemaal niets gekomen. Dus helaas, het gaat dus zowiezo ronde 20 worden.

En nou weet ik dus zeker dat ik niet zwanger zou kunnen zijn en nu beginnen de kleine klachten die je altijd aan het twijfelen maken weer. En merk je pas dat het dus gewoon bij het ongi worden hoort. Ik heb weer last van gevoelige tepels ( dat is trouwens een tijd geleden), winderigheid en minder trek in eten. Ben ook moe, maar dat komt omdat ik net mijn laatste nachtdienst heb gehad en dan sta ik na 4 uur slapen weer op, want ik moet dan sávonds weer normaal naar bed.

Dus we zijn braaf geweest dit weekend, heb dus mijn training hardlopen gemist, niet genoten van het lekkere weer , want ik was ziek.

Maar mijn NOD is dus nu ipv 14 nov. 11 nov geworden. Ach deze ronde schoot dus toch niet op vanwege de griep, dus wel handig dat het dan eerder de volgende ronde gaat worden, dat is dan wel weer het voordeel.

Lekker het bos in dit weekend, samen met de rest van jou gezin, heerlijk. En wat lekker elke vrijdag helemaal voor jullie zelf. Weet Thom al dat hij een broertje of zusje gaat krijgen, of vertel je dat na de echo. Voel je je nog steeds goed???
Goed zwanger dan he, dus alle kwaaltjes nog steeds aanwezig?

Deze griep gaat ook echt niet snel weg, heb nu nog steeds keelpijn en hoofdpijn en ben nog steeds verkouden. Niets voor mij, ben eens in de zoveel jaar een paar dagen goed grieperig en dan is het dus weer over.

Wij moeten 17 november (pas) weer voor de uitslag van mijn man, dus ben benieuwd en dan ga ik vragen om de HSG en de samenlevingstest. Die wil ik toch ook allebei nog gedaan hebben. Want dan weet ik ook of er bij mij toch misschien iets aan de hand is, het enige wat ik nu weet dat de eisprong en de hormonen allemaal klopte in mijn bloed, want ik heb alleen nog bloed afgegeven.

Gr. Alice

Terug
Bovenaan