Voor Elles

A

Anoniem

Guest
Hoi Elles,

Even een kort berichtje.
Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Hier gaat het even niet zo goed. Wil je meer weten, kijk dan even op het juniforum.
Heb even niet de puf om uitgebreid te schrijven. Sorry!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Nog geen berichtje van Elles, maar wel van mij. Ik hoop dat je dat niet erg vindt en anders hoor ik het natuurlijk graag. Ik heb je verhaal net gelezen op het juni-forum en wilde je even heel veel succes wensen vanmiddag bij de vk. Wat ontzettend balen. Ik kan me helemaal voorstellen dat je in paniek bent. Heel veel sterkte. Hopenlijk is het alleen een bloeding en gaat alles goed met de kleine. Ik duim voor je!

Dikke kus,
Joline

Hoi Elles en Joline,

JOEPIE! De echo was goed! Ik ben 3 dagen minder ver als ik dacht. Maar het hartje klopte! Vlgs de vk zelfs goed. Ik weet dat het geen garantie is, maar ik ben er wel geruster door. Het bloedverlies komt ws door een gevoelige baarmoedermond. Ik heb even heerlijk gebruld van opluchting!

Groetjes, Kat

hoi Kat,

Ik heb ook gereageerd op je bricht bij het juni-forum, maar ik ben harstikke blij dat alles goed is en wat een last moet er van je schouders af gevallen zijn, PPPPPPPPFFFF.
Volgende week nog een echo, zit je dan ongeveer op de 12 weken??
Nou het zal nu toch ook wel allemaal goed blijven gaan toch??
Ik blijf met je meelezen, om te kijken of alles goed blijft gaan.

Heb mij nachtdiensten nu net weer gehad en als het volgens mij eigen berekening goed is, dat ik mijn eisprong heb gevoeld, dan moet ik aanstaande vrijdag weer ongi worden. En aangezien we hier niet gedurende de vruchtbare periode hebben geklust vanwege behoorlijke griep, zou dat dus ook gewoon zo moeten zijn.
Even een hele schone periode, even een break, dan gaan we de volgende ronde er weer voor.

Nog een ruime week en dan weten we of de tweede spermatest wel of niet goed is.
Ben benieuwd.

Meid, nogmaals ik ben erg blij dat het hartje goed klopt en de bloeding niet een teken van een mk was, maar een andere reden had.

Je zal vannacht denk ik een stuk lekkerder slapen.

Liefs Alice

Hoi Kat,

Joepi!!! Wat super voor jullie, meid! Echt geweldig om te lezen dat het goed zat op de echo. Nu kun je lekker gaan genieten. Want die last is van je schouders afgevallen!!!

Ik probeer je te blijven volgen op het juni-forum. Helaas heb ik daar niets te zoeken (maar hopenlijk binnenkort wel; niet op het juni forum dan uiteraard), maar het wel en wee blijven volgen is altijd leuk!

Liefs,
Joline

Hoi Alice,

Ik wou dat het waar was dat ik al bijna 12 weken zou zijn! Helaas, pas 7 weken. Volgende week dus pas 8 weken. Ik ben idd opgelucht. Een kloppend hartje is nog geen garantie dat het goed gaat, maar het is wel een geruststelling. Bij Thom zagen we met 8 weken (ook na bloedverlies!) een hartje. Dat is goed gekomen, en daar gaan we dus nu ook gewoon van uit. Het bloedverlies is inmiddels minimaal. Fijn om te weten dat het komt door een gevoelige baarmoedermond. Voor ons dus voorlopig geen klusplezier!  Deze ellende wil ik niet nog een keer meemaken.

Ik ga voor jou en je mannetje heel hard duimen dat de uitslagen goed zijn. Ga je dan gelijk vragen voor de HCG en samenlevingstest? Ik hoop dat ze het allemaal doen. Zag gisteren een stukje op tv waarin artsen aan het vertellen waren dat de verzekeraars vaak besloten welke behandeling een patient kreeg! Ze moeten eerst toestemming vragen aan de verzekering! Dat is toch belachelijk! Je zou gewoon de zorg moeten krijgen die je nodig hebt. Daar betaal je toch premie voor. Volgende week gaat de discussie verder. Ik ga zeker kijken. (als ik er aan denk) Het was op ned 3 om ong 21.45 uur.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan