Voor Elles

A

Anoniem

Guest
Hoi Alice,

Ik wou dat het waar was dat ik al bijna 12 weken zou zijn! Helaas, pas 7 weken. Volgende week dus pas 8 weken. Ik ben idd opgelucht. Een kloppend hartje is nog geen garantie dat het goed gaat, maar het is wel een geruststelling. Bij Thom zagen we met 8 weken (ook na bloedverlies!) een hartje. Dat is goed gekomen, en daar gaan we dus nu ook gewoon van uit. Het bloedverlies is inmiddels minimaal. Fijn om te weten dat het komt door een gevoelige baarmoedermond. Voor ons dus voorlopig geen klusplezier!  Deze ellende wil ik niet nog een keer meemaken.

Ik ga voor jou en je mannetje heel hard duimen dat de uitslagen goed zijn. Ga je dan gelijk vragen voor de HCG en samenlevingstest? Ik hoop dat ze het allemaal doen. Zag gisteren een stukje op tv waarin artsen aan het vertellen waren dat de verzekeraars vaak besloten welke behandeling een patient kreeg! Ze moeten eerst toestemming vragen aan de verzekering! Dat is toch belachelijk! Je zou gewoon de zorg moeten krijgen die je nodig hebt. Daar betaal je toch premie voor. Volgende week gaat de discussie verder. Ik ga zeker kijken. (als ik er aan denk) Het was op ned 3 om ong 21.45 uur.

Groetjes, Kat

quote: Kat schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2005 17:23:07'));

Hoi Alice,

Ik wou dat het waar was dat ik al bijna 12 weken zou zijn! Helaas, pas 7 weken. Volgende week dus pas 8 weken. Ik ben idd opgelucht. Een kloppend hartje is nog geen garantie dat het goed gaat, maar het is wel een geruststelling. Bij Thom zagen we met 8 weken (ook na bloedverlies!) een hartje. Dat is goed gekomen, en daar gaan we dus nu ook gewoon van uit. Het bloedverlies is inmiddels minimaal. Fijn om te weten dat het komt door een gevoelige baarmoedermond. Voor ons dus voorlopig geen klusplezier!  Deze ellende wil ik niet nog een keer meemaken.

Ik ga voor jou en je mannetje heel hard duimen dat de uitslagen goed zijn. Ga je dan gelijk vragen voor de HCG en samenlevingstest? Ik hoop dat ze het allemaal doen. Zag gisteren een stukje op tv waarin artsen aan het vertellen waren dat de verzekeraars vaak besloten welke behandeling een patient kreeg! Ze moeten eerst toestemming vragen aan de verzekering! Dat is toch belachelijk! Je zou gewoon de zorg moeten krijgen die je nodig hebt. Daar betaal je toch premie voor. Volgende week gaat de discussie verder. Ik ga zeker kijken. (als ik er aan denk) Het was op ned 3 om ong 21.45 uur.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Pas 7 weken, had ik natuurlijk kunnen narekenen, beetje dom van mij.
Dat het een geruststelling is kan ik mij goed voorstellen, nou hopen dat verder nu ook alles goed blijft gaan, bloedt je nu nog steeds of is het inmiddels opgehouden??
Maandag 14 nov heb je weer een echo toch, die afspraak had je al eerder gemaakt??
Nou even braaf zijn, geen geklus, je weet waarom je het laat dus ( dat rijmt ook nog, het is ook al weer bijna Sinterklaas, hahaha).
Wij hebben ook even een rust periode ingelast, geen geklus tijdens de vruchtbare periode, was toen grieperig en daar heb ik wat langer last van gehouden, waarschijnlijk omdat ik ben blijven werken en niet even ben gaan uitzieken.

Als het goed is, is het voor mij vrijdag weer zover dat de rode duivels weer moeten gaan komen. Ik heb nog steeds last van vocht in mijn voeten en enkels, weet jij misschien wat dat kan veroorzaken, ik drink toch echt goed en plas ook goed.

Ik ga zeker die HSG en samenlevingstest vragen, de gyn bood het vorige keer uit haar zelf aan, maar toen was ze nog op zoek naar de uitslag van Richard, dus toen daar de uitslag van gevonden was, is er besloten eerst een tweede test te doen en daar krijgen we dus volgende week donderdag de uitslag van. Maar de HSG en samenlevingstest wil ik zeker nog hebben.

Maar eerst even de uitslag van mijn man en ik hoop dat het dan beter is, zou ik voor hem ook erg prettig vinden, denk dat wanneer zou blijken dat alles verder goed is dmv de HSG en samenlevingstest, het niet fijn is om te weten dat het alleen daar aan ligt voor hem.

Doe rustig aan meid en als je het leuk vind mag je mij ook altijd mailen, dat lees ik wat vaker dan hier op het forum: alicedevries@wanadoo.nl

Gr. Alice

Hela Kat, ben je even buurten...
Wat lees ik nou, gaat het allemaal goed met je zwangerschap?
Hoe is het op het zwangerforum?

Liefs

Terug
Bovenaan