voor Elly77

A

Anoniem

Guest
hoi Elly

Ik heb maar even een nieuwe topic aangemaakt!

Ik ben nog steeds niet ongesteld.. dag 34
ik heb donderdag nog een test gedaan en weer negatief grrrrr
echt frusti word ik ervan!
Ik heb wel ongi krampjes.. (al 2 weken) maar nog geen spoortje, druppeltje te bekennen.
Ik zal wel een hele lange cyclus hebben deze maand.
Ik hoop dat de rd's dan maar snel komen, dan kunnen we tenminste weer klussen.
Maar misschien ben ik ook wel zwanger.. want ben verschrikkelijk moe en heb nog steeds hele gevoelige borsten, pijnlijk zelfs. Maar ja, dan lijkt het me niet goed dat ik zo weinig HCG hormoon heb...

Hoe gaat het met jou? Al lekker misselijk?
En wanneer ga je naar de verloskundige?

Liefs Eva

Ha Eva,

Leuk om weer wat van je te horen!
Het is echt frustrerend hé! Ik hoop ook echt dat je snel duidelijkheid krijg, of zwanger of ongesteld, zodat je weet waar je aan toe bent en eventueel weer aan de slag kan!
Tuurlijk hopen we dat je zwanger bent, dat zou het allerleukste zijn, ik duim voor jullie!!

Ik moet volgende week bellen voor een afspraak bij de verloskundige.
Afgelopen vrijdagavond hebben we het mijn ouders verteld, mijn vader kreeg rode oogjes en mijn moeder straalde van blijdschap!
Ik had een wijnglas en een bierglas gegraveerd met de tekst 'Gefeliciteerd met bubbels' en op de bodem van glas geschreven "we zijn zwanger'. (we hebben het vruchtje Bubbels genoemd, omdat mijn buik af en toe borrelt)
Helaas leven de ouders van mijn vriend niet meer en gaan het morgen vertellen aan zijn zus, ik ben benieuwt wat ze ervan vinden!!

Succes meid en ik hoop dat het snel duidelijk mag worden!!

Liefs Elly

Hoi Elly

Bij mij zijn vandaag, op dag 38 dan toch de rode duivels gekomen.
Aan de ene kant ben ik opgelucht en blij.. ik weet nu waar ik aan toe ben, maar aan de andere kant ook jammer dat het niet raak is.
Want ik voelde me zooo zwanger...
Zelfs hadden we dezelfde symtonen...
Nieuwe ronde nieuwe kansen dus!!!

Wat leuk dat ze in je omgeving zo leuk reageren!
Geniet daar maar lekker van. en wat een leuke naam, bubbels..

Ik hoop je snel te spreken op het zwanger forum.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan