Oh jee! Betrapt!
Ja inderdaad, ik ben diegene waarvan jij denkt dat ik het ben.
Heeft jouw vader zoveel over mij verteld dan??
Ik weet al langer dat jij hier bent, maar heb het maar zo gelaten. Het gaat er soms erg intiem aan toe (o.a. de bikinilijnscheerdiscussies, enz.), weet ik uit ervaring, en dan voelt het toch een beetje als een bekende tegenkomen in de sauna.
Ik vraag regelmatig even aan Jos hoe het met jou en Ilse gaat. Hoorde ook dat ze een hartruisje had. Is dit weg inmiddels? Ik geloof dat het dicht moet zijn als ze een jaar is. Heel veel baby's hebben een ruisje. Emma heeft het ook gehad.
Jij moet weer onder het mes binnenkort? Wat een domper zeg! Eerst al tijdens de zwangerschap en nu al weer. Dat is balen zeg!
Is jouw verlof al weer bijna afgelopen? Heb je wel weer zin om naar je werk te gaan (of misschien stop je wel, dat weet ik eigenlijk niet)?
Het gaat met onze beide meiden prima. Emma vindt haar kleine zusje helemaal geweldig. Zo leuk hoe ze op elkaar reageren!
Succes met het afbouwen van de borstvoeding. Jammer dat je er min of meer toe gedwongen wordt. Ik kan je helaas niet helpen met tips, ik geef namelijk flesvoeding. Misschien staan er op het borstvoedingsforum nog goeie tips. Sterkte ermee, enneh, Ilse laat zich echt niet verhongeren hoor. Ze kiest vanzelf eieren voor haar geld!
Liefs,
Ingrid
p.s. Hoe vindt Johan z'n nieuwe "rol"?