voor Emmie: alles wel ok?

A

Anoniem

Guest
hey emmie,
is alles wel ok? Het is al een paar dagen stil en het was zo spannend vorige week.

liefs,
Danielle

Lieve meiden!!
Wat lief dat jullie nog aan me gedacht hebben!! Ik ben vorige week zater dag toch weer ongesteld geworden!! Ik had echt een gigantische kater! misschien wel kinderachtig omdat er ook meiden tussenzitten die al veeel en veel langer wachten!! maar ik zag het echt ff niet meer zitten!! mijn man heeft me toen een verrassing bezorgd, en zijn afgelopen week onverwachts op vakantie geweest! nou gaan we er weer gewoon met volle moed tegenaan! mijn nieuwe nod is 11 oktober! 1e kindje, ronde 9. nogmaals bedankt voor jullie berichtjes! daar word ik helemaal warm van! Liefs Emmie

Hoi Emmie,
Wat lief van je man zeg.....
Hoop dat je een lekkere vakantie hebt gehad dan, Ben in ieder geval blij om te horen dat verders alles ok is.
Ennuh....je voelt zelf hoe je je voelt (lekkere zin...hihi) en nooit vergelijken  met hoe anderen zich wel niet zullen voelen. Iedereen heeft recht op zn eigen gevoel, althans das mijn mening. en iemand anders heeft altijd wel iets wat erger kan zijn. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je dan denkt, ja maar anderen zijn misschien al langer bezig, jij hebt ook recht om je dan gewoon even heel klote te voelen.    

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan