voor emmie en Tess

A

Anoniem

Guest
hee meiden

had nog een reactie geschreven voor jullie bij de topic Lieve emmie van Tess, maar hij is al bijna op pagina 2 dus hebben jullie mischien niet gezien. vandaar dat ik het ff zo doe. Mischien leuk om nog ff te lezen?

kus sweety

Ha meissie!

Had het gelezen maar nog niet gereageerd, ben namelijk erg druk. Het is één van je mooiste gedichtjes tot nu toe meid! En vink ook heeeeeel lief!!!
Hoest verders met jou? Beetje boven jan aan het komen?
Ben je trouwens weer aan het werk?
Bij mij alles rustig op jeweetwel gebied. Voel niks bijzonders. De 8e NOD, dus gewoon effe wachten....
Hé spreek je gauw weer!!!

Knuffel,
Tess

joehoeeeee

Jah gaat wel weer hoor, ben nu niet meer ongi gelukkig dus wordt je niet meer zo met de neus op de feiten gedrukt he. Ben gewoon weer aan het werk, geen vrij genomen ervoor. Zondag is het vruchtje eruit gekomen en maandag gewoon werken he, beetje zinnen verzetten. Lichamelijk was het best K*T hoor, meer dan ik had gedacht omdat ik nog maar 5 weken was, maar geestelijk gaat het goed. Het heeft niet zo mogen zijn, vruchtje was gewoon niet goed. Weet in iedere geval dat ik zwanger kan worden en dat is ook al heel veel waarde nietwaar?

Verder heb ik het vandaag niet zo druk dus lees af en toe hier ff mee, hihihihi

Bedankt voor complimentje voor gedichtje, was speciaal voor jullie gemaakt he. Gewoon omdat ik zoooo hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden!!!
Ik hoop dat je ook zwanger blijkt te zijn. Ik moet ff opnieuw gaan rekenen hoe, wat en waar omdat ik nu overtijd was door zwangerschap dus niet precies weet waaraan en waaraf he. ik ga gewoon ovulatietesten gebruiken en mijn cervix slijm zie ik ook gelukkig veel aan. Komt goed, we gaan er weer voor in ronde 4!!!

Knuffels lieve meid!!!

Hééééééééé Sweetyyyyyyyyyyyyyy!

Wat fijn dat het weer beter gaat. Ik merk het ook aan je manier van schrijven.... Weer alles berekenen... kun je niet uitgaan van het moment dat je weer bent gaan bloeden? Dat zou mijn eerste gedachte zijn.... Dat heb ik in ieder geval gedaan, maar ik had niet zo'n duidelijke mk als jij.  Echt handig dat jij het aan je afscheiding kan zien. Ik heb het bijgehouden maar geloof er niet meer zo in. Dat wil zeggen - bij mij word ik er totaal niet wijzer van! Juist aan mijn temp zie ik veel meer, en dat terwijl ik daar juist veel minder vertrouwen in heb! Is namelijk erg gevoelig voor storingen en ik ben nooit zo regelmatig met naar bed gaan... Maar het valt allemaal reuze mee en vanaf de dag na de eisprong (lang leve ovulatietests!) is hij dus 0,3 gestegen! Echt onwijs lollig joh, hahahaha.

Nu voel ik eigenlijk niets. Niks anders dan anders bedoel ik. Ben wel druk en dat leidt lekker af. Wie weet, heel misschien, als het zo is, eind van de week een innestelingsbloeding? NOD ongeveer op de 8e. Ik zie het wel, ben er momenteel lekker relaxed onder, gelukkig.

Heee telze en tuur niet te lang in je onderbroekje anders word je duizelig hahahaha! Laat je even weten als je een idee hebt van een nieuwe NOD?

Knuffel!
Tess

heeeee tessssssssss

Ik denk dat ik eisprong rond 6/7/8 jui ga hebben, als ik uitga van de vorige keer. toen had ik eitje op dag 15 en moest ik dus dag 29 ongi worden. die datum houd ik maar ff aan omdat ik natuurlijk aantal dagen over tijd was, door MK. dus dan heb ik NOD ongeveer tussen de 20/21/22 juli hebben. ik gebruik deze maand ovulatietesten dus dan weet ik meer als ik mijn ei heb gehad nietwaar? begin maandag met testen omdat ik ook al cycli van 25 en 26 dagen heb gehad. het kan dus dat afgelopen maand een uitschieter was of dat mijn cycli beetje later is geworden. Ik zie wel maakt nie uit. wie weet ben ik helemaal later ongi door die MK dus tja we wachten maar af. Lichaam stabaliseerd zich vanzelf.

owwwwww spannend voor jou weer meid!!! duimerdeduimduim!!!! wanneer jij NOD hebt heb ik waarschijnlijk mijn ei hahahaha. Heeeeel veeeeel sterkte hoor en hopelijk is het dit keer raak!!!! innesteling ( kan) na 5-7 dagen na je eisprong dus....je hoeft gelukkig nie meer zo lang te wachten!!!

toi toi!! dikke knuffel lieverd!!! sweety

Wat is er met onze topic aan de hand???? Als ik hem aanklik krijg ik 9 van de 10 keer de onderewrpen lijst en ook als ik wil reageren. Net een mooi gedichtje gemaakt en met plaatsen kreeg ik wéé'r die ondewerpenlijst. Grrrrr!  Was net zo'n leuk gedichtje en nou weet ik het niet meer precies!!! Blèèèèh!!!!!!

Sorry, moest er even uit! Alle andere topics doen wel normaal, dus baal eventjes!

Groetjes,
Tess

... als dit tenminste wél verschijnt al ik op plaatsen druk....

Mensen wat is het heerlijk weer
ik wil het binnenzitten niet meer
Ik wil lekker naar buiten gaan
dat is gauw genoeg gedaan
Maar ai, hoe moet dat met het werk
als ik zit onder de hoge berk
Met mijn voeten op een stoel
en het zon-op-je-huid-gevoel
Maar wacht ik heb een groots idee
ik neem de klussen gewoon mee!
Mensen, neem kassa pincet en spons
en let niet op de chef zijn frons
vergader toch liever op het gras
dát is efficiency pas!
Want buiten krijgt de grootste zeur
van't mooie  weer een goed humeur!
en dan doe je fluitend de klus
dus dikke knuffel en een kus
tijd om het binnen te verlaten
en die chef.... laat die maar praten!!

Tess

Naja!!!  Een uur geleden kwam ik niet in onze topic, nu kom ik er niet meer uit! Als ik al de onderwerpenlijst terugzie, kan ik ieder topic aanklikken wat ik wil, ik kom telkens weer bij dit topic terecht! Zou het de warmte zijn????????

Terug
Bovenaan