Voor en na... naar de kapper geweest. Hoezo nodig??

Afgelopen donderdag zijn we met Isis naar de kapper geweest. Ze is net voordat ze 1 werd ook al een keer geweest en zat toen vol ontzag rond te kijken, maar dit keer ging het iets minder soepel... brullen!!!! Oeps...

Toen ze klaar was kreeg ze een koekje van de kapster, maar daar stikte ze half in dus dat was wéér brullen... ben met een rood hoofd en een krijsend kind de kapperszaak uitgegaan, haha!

Maar... het was de moeite waard, het is zó leuk geworden! Haar haar hing echt in haar ogen, 't was gewoon schandalig... maar nu heeft ze weer een lekker fris koppie en al haar mooie  krullen zijn terug.

VOOR:

NA:

En hier komt ze recht uit bed (nog in pyjama), dus nog met "slaapcoupe", haha!

Was wel nodig, he?? Ze was twee weken geleden erg verkouden en had veel last van loopoogjes, en toen op een ochtend haar pony aan haar wimpers vastgeplakt zaten was dat toch wel een teken dat er een schaar aan te pas moest komen...

Groetjes,
Myrna mv Isis

Hihi Nelleke, dat ben ik dus niet... Ik vind staartjes enzo heel leuk voor af en toe, maar heb echt niet elke dag zin in dat gefröbel. Vooral omdat Isis voor geen meter stil zit, echt om gek van te worden! Als ze wat ouder word ga ik braaf elke dag met speldjes en elastiekjes in de weer, maar nu nog ff een lekker kort koppie, hoor!!

Groetjes,
Myrna

Terug
Bovenaan