voor Erika en de anderen

A

Anoniem

Guest
Wat lief dat je aan me denkt!!
En wat fijn voor jullie dat je zo'n leuke gyn hebt! het leek net alsof je het over de onze had;heeft ook de naam van een botte boer,maar hij is gewoon recht voor zijn raap;eerlijk en humor heeft ie ook.
Ik denk dat je mijn berichtjes gemist hebt.. ik ben ruim een week te vroeg ongi geworden,na de iui die op het laatste moment niet doorging.heel erg ongi en sinds maandag verlies ik heel veel vocht;rozig bruin. net als wanneer je ongi moet worden..heel vaag.
het lijkt minder te worden en ik heb verder nergens last van,geen pijn of krampen(ook niet gehad)
Eind nov hebben we een gesprek over ivf.Dus nog even afwachten. neem wat meer afstand,ook i.v.m met de verhuizing volgende week,maar kijk wel regelmatig hoor! en leef met jullie allemaal mee.
succes voor iedereen
gr. petra

Hoi Petra,

Fijn dat je weer wat laat horen. Wil je even laten weten dat ik ook aan je denk, en je hebt gelijk dat je even afstand neemt. Veel sterkte met toeleven naar eind november en succes met de verhuizing (is vast een goede afleiding).

Liefs, Inge

He Inge!
Ja ik ben er hoor,alleen een beetje onzichtbaar! en ik volg jullie allemaal op de voet alleen reageer ik niet meer zo vaak.
we hopen idd dat de verhuizing ook een goede afleiding is...
Er zijn momenteel weer wat te weinig meldingen van zwangeren,hopelijk volgen jullie de rest snel!!
ik duim voor jullie!!
gr. petra

Jeetje je hebt de spanningen nog wel hoor.... K kan me voorstellen dat je met smart wacht op die intake van IVF, dan kun je tenminste weer aan de slag met je wens!
Succes met de verhuizing!

Terug
Bovenaan