voor erika

A

Anoniem

Guest
hai erika,

het geeft niet hoor dat je er over heen gelezen hebt,heb ik ook wel eens.vind het wel heel lief dat je aan me denkt.

over het sperma van mn vriend wegbrengen(we zijn niet getrouwd hihi)
we mogen het van de dokter al na laten kijken maar we hebben besloten het pas te doen als ik naar de gyn mag.
voor ons eigen gevoel,we mogen zeg maar begin december bellen voor een verwijzing naar de gyn,dan gaat mn vriend ook een afspraak maken om zn sperma in te leveren.

ik ga nu beginnen met tempen ondanks het feit dat ik mn ei voel,maar dan weet ik in ieder geval zeker dat hij me niet naar huis kan sturen omdat ik dat niet gedaan heb haha.

dus we klussen nog ff op eigen houtje verder en als het begin december niet raak is dan bel ik op naar de dokter voor die verwijzing.dus op hoop van zegen dat het gaat lukken voordat we erheen moeten.

jullie ook heel veel succes in ieder geval.

liefs nathalie

He Nathalie,

Wij zijn ook niet getrouwd, en ik denk niet dat we dat nog gaan veranderen. In mijn vriendenkring wordt er echt nog maar raar of zelden getrouwd, noch voor de wet, noch voor de kerk... Wel een beetje jammer van de feesten...

Veel succes nog met dat temperaturen, wie weet stuit je nog op iets dat je niet wist...
Je kan die heel handig bijhouden op www.fertilityfriend.com, dat is wel in het engels, maar als je daar een beetje mee weg kan. Ze berekenen daar je eisprong voor je, dus handig als controle? En voor het basispakket hoef je niets te betalen....

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan