Voor Esmé..

A

Anoniem

Guest
Hoi Esmé en Kay,

Ik was eigenlijk gewoon heel benieuwd hoe het met jullie gaat.Ik zie dat je niet veel reageert.Je hebt zoiets heftigs meegemaakt,gaat het goed met je??
Ik hoop dat je het verlies van je collega/vriend een plekje kunt geven.
We missen je op het forum.

Liefs Kitty en een dikke kus voor Kay.

Daar sluiten wij ons volledig bij aan! Wij missen je ook maar begrijpen het wel als je even wat tijd voor jezelf nodig hebt hoor!!!

Dikke knuf van Cissy en Fabio

Vanuit hier wordt je ook gemist hoor, alles goed met jou en je kleine boef.

Liefs sandra

Wat lief dat je er naar vraagt en me missen ..

Het is de afgelopen weken nogal druk geweest met alles en veel aan mijn hoofd gehad. Nu ik in wat rustiger vaarwater zit komt de moeheid er pas uit. Dus even de puf niet gehad om te reageren. Maar wat je zegt, het verlies van mijn collega heeft er goed ingehakt. Nu gaat het wel weer, echter was het toen me allemaal te veel.

Ook Kay is afgelopen week heel erg ziek geweest. Arm manneke hing er als een lappepop bij.. Niet eten en  s'nachts slecht  slapen. Wij dus ook! En toch gaat die wekker om 06:00 uur.. Was dus beetje gebroken.

Maar sinds 2 dagen is hij beter en slaapt hij weer als vanouds als een roosje. Ook hebben ze net 2 nieuwe auping matrassen, nieuwe  spiralen én hoofdkussens gebracht dus slapen zal straks extra heerlijk worden!!

Op mijn werk hebben ze me de komende weken gezegend met alleen avond- en nachtdiensten,.. Grrr... Kan dus zo weer aan het werk. Gisteren ook een verzoek ingediend om vanaf februari 2008 een dag minder te gaan werken. Dus dat ik dan maar 2 dagen in de week ga werken van 9 uur. Kijk er zo naar uit!!! Dan hoef ik alleen maar de maandag en de dinsdag te werken en heb ik meestal een lang weekend! Hopelijk wordt het gehonoreerd.

Thuis gaat nog steeds alles super. Kay is nog even lief en zegt al enorm veel woordjes. Zet al 5 stappen los dus lang zal het niet meer gaan duren totdat hij het helemaal alleen kan. Tis zo'n heerlijk ventje,.. zucht... zwijmel...

Al met al gaat het weer een heel stuk beter met me op wat moeheid na.
Maar dat mag de pret niet drukken
Jullie zullen dus weer wat meer gaan lezen van me..

Overigens iedereen bedankt voor alle lieve, leuke smsjes, belletjes en mailtjes!!
En jullie weten het, koffie staat hier altijd klaar!!

Esmé mv Kay

Hoi Esmé,

Fijn dat het wat beter gaat, bekend probleem dat na alle emoties en lange dagen de vermoeidheid eruit komt, niet dat je daar op zit te wachten maar je doet er niets aan, alleen aan toegeven. Ik hoop zo voor je dat je vanaf Feb minder mag gaan werken, heerlijk als dat mogelijk is.

Geniet van die lekker boef van je, smelt iedere keer weer als ik zijn mooie koppie zie, geef hem een dikke knuffel.

Liefs Nanda

Hoi Esmé,

fijn dat het wat beter gaat. Soms kan een gebeurtenis je gewoon van je stuk brengen, dat hebben mensen nou eenmaal.

Wat naar dat Kay ziek is geweest. Bij ons is het ook feest met een spugende Meike, maar ze houdt tot nu toe haar drinken en eten binnen. Vingers maar gekruist houden....

Zeg, auping, maak me gek.. wij wilden dat ook graag maar dan moesten we langer sparen dus hebben we een wat goedkoper superbed gekocht.

Nou werkse dan maar.
Groetjes
Renske

Hoi Esmé,

Fijn om te horen..euh lezen dat het weer wat beter gaat.En ach gossie arme Kay,zo ziek geweest.Gelukkig gaat het weer beter.Wat zal je lekker slapen in je nieuwe bedje.
Hebben jullie wel verdiend hoor!!

Veel liefs Kitty en Tess.

hey meis,

wat fijn dat je weer een beetje beter te pas bent...maar ja moeheid slaat alles hoor....pfff kweet er alles van...

geef je manneke maar een dikke knuffel hoor....zow zielig als ze ziek zijn

Liefs Denise en Yoëll

Terug
Bovenaan