Wat lief dat je er naar vraagt en me missen ..
Het is de afgelopen weken nogal druk geweest met alles en veel aan mijn hoofd gehad. Nu ik in wat rustiger vaarwater zit komt de moeheid er pas uit. Dus even de puf niet gehad om te reageren. Maar wat je zegt, het verlies van mijn collega heeft er goed ingehakt. Nu gaat het wel weer, echter was het toen me allemaal te veel.
Ook Kay is afgelopen week heel erg ziek geweest. Arm manneke hing er als een lappepop bij.. Niet eten en s'nachts slecht slapen. Wij dus ook! En toch gaat die wekker om 06:00 uur.. Was dus beetje gebroken.
Maar sinds 2 dagen is hij beter en slaapt hij weer als vanouds als een roosje. Ook hebben ze net 2 nieuwe auping matrassen, nieuwe spiralen én hoofdkussens gebracht dus slapen zal straks extra heerlijk worden!!
Op mijn werk hebben ze me de komende weken gezegend met alleen avond- en nachtdiensten,.. Grrr... Kan dus zo weer aan het werk. Gisteren ook een verzoek ingediend om vanaf februari 2008 een dag minder te gaan werken. Dus dat ik dan maar 2 dagen in de week ga werken van 9 uur. Kijk er zo naar uit!!! Dan hoef ik alleen maar de maandag en de dinsdag te werken en heb ik meestal een lang weekend! Hopelijk wordt het gehonoreerd.
Thuis gaat nog steeds alles super. Kay is nog even lief en zegt al enorm veel woordjes. Zet al 5 stappen los dus lang zal het niet meer gaan duren totdat hij het helemaal alleen kan. Tis zo'n heerlijk ventje,.. zucht... zwijmel...
Al met al gaat het weer een heel stuk beter met me op wat moeheid na.
Maar dat mag de pret niet drukken
Jullie zullen dus weer wat meer gaan lezen van me..
Overigens iedereen bedankt voor alle lieve, leuke smsjes, belletjes en mailtjes!!
En jullie weten het, koffie staat hier altijd klaar!!
Esmé mv Kay