Voor Esmé

A

Anoniem

Guest

Hoi!

Hoe gaat het met de verbouwing van de keuken? Loopt het allemaal zoals het moet?
Wanneer kunnen we komen eten?

Groetjes van Cissy

Hoi Hoi!!

Het is hier één stoffige bende.. Alle meubels zitten in de plastic en hebben de eettafel etc tegen de bank aan staan. het  is dus "hutjemutje" en stofhappen!!

Gisteren hebben ze de laatste hand gelegd aan het stucwerk en beginnen ze morgen aan de stenen vloer. Misschien dat ze er donderdag nog voor terug moeten komen, maar dan is het grote werk gedaan.

Komend weekend gaat Kay bij oma logeren en ga ik samen met Roger de hele keuken schilderen en dat wordt nog een flinke klus met een plafond van 3 meter hoog!

Volgende week maandag wordt de keuken gebracht en woensdag wordt de keuken dan geplaatst. Jippiii!!! We hebben net een kroonluchter met 28 lampen besteld voor in de keuken, echt gaaf!! Dus kan niet wachten tot dat alles af is..

Dus al hier alles weer blinkt zijn jullie uiteraard van harte welkom!!

Foto's worden nog geplaatst tzt..

Groetjes en waarschijnlijk tot vrijdag!

Esmé mv Kay

Nou esmé, grote plannen dus.
geweldig om een nieuwe keuken te krijgen, dat is mijn wens ook nog een keer.

Een plafon van 3 meter hoog
Geweldig!!

Succes en ben benieuwd naar het resultaat.

groetjes pally

Lijkt gigantisch hoog, maar dat komt omdat het plafond schuin loopt en hoogtste punt is 3 meter.. Dus haal je even uit de illusie dat ik misschien wel een herenhuis zou hebben hahahaha...

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan