Voor Esmé

A

Anoniem

Guest
Ben jij thuis of zit je stiekum op je werk te forummen. Oh da's waar je zit in de nacht toch?

Kussie,
Evelien

Ik ben nu thuis en ga vanavond de nachtdienst in..
Kay is op het KDV en even een middagje zonder puin, troep en herrie hahahah!!

Kruip dus rond 5 uur mn bedje weer in, dan werken en dan vakantieeee!!!

Hoe gaat het met Renée?

Esmé

Geniet maar lekker van je prachtige keuken.
Met Renéeke gaat het iets beter, maar echt helemaal opgeknapt kan ik het nog niet noemen. Ze hoest nog veel en is gewoon nog een beetje uit haar doen.
Gelukkig geen koorts meer, dus we gaan morgen weer eens een dagje KDV proberen. Oma staat al stand-by voor donderdag en vrijdag. Heel lief, maar ik wil ook wel weer eens een weekje met z'n drietjes.

Hopelijk gaat het beter.

Heel veel succes vannacht en daarna lekker genieten van VAKANTIE!!!!!!

Dikke kus,
Evelien

Ja had eigenlijk plannen voor vanmiddag maar die zijn gewijzigd, dus een lekker rustig dagje zo.

Kan me voorstellen dat je het op den duur zat ben om mensen in je huis te hebben. En anders gewoon thuis blijven, je hebt immer zorguren die je mag opnemen/gebruiken! Geen begrip? Hun probleem!!
Als het nu niet goed uitgeziekt wordt blijf je weer aan de gang..

Ik ga maar eens lekker een warm bad nemen, eten en m'n bedje in. Normaal slaap ik nooit voor een nachtdienst, maar heb nu het idee dat ik het absoluut niet vol houd anders! hahaha..

Ik ben echt blij dat ik samen met Roger wat dagen vrij heb. Eindelijk weer eens tijd voor ons zelf na al dat geklus en gedoe.

Heel veel beterschap en mocht er iets zijn bellen he! Kan altijd wel even oppassen oid!

Gr en tot gauw!

Esmé

Terug
Bovenaan