voor esmee

hoi, ik wilde eens even vragen hoe het nu met het fruithapje van kay gaat?  
Vind hij het al wat lekkerder??
Hier gaat het ook nog heel goed, ben sinds kort begonnen met groente en aardappel, hier moet ze wel heel erg aan wennen en ze eet het dan ook niet gauw op.  
Aardappel (vers) en bruine bonen met appeltjes (uit potje) vind ze wel heerlijk.

groetjes pally  

Heej Pally,

Bedankt voor je interesse..

Ja dat fruithapje gaat als een "tierelier" haha..
Hij weet nu hoe hij zijn tongetje moet gebruiken  om het door te kunnen slikken (na paar dagen al hoor). Hij eet nu dan ook makkelijk een potje leeg. Tussendoor met het pakken van een nieuw lepeltje fruit wordt hij helemaal gek van ongeduld haha,.. Helemaal lachen en schreeuwen en als het lepeltje weer in zicht is is hij ineens weer ontspannen en rustig, geconcentreerd op zijn lepeltje.. er mag immers niks gemorst worden, zo zonde!! haha..

Geniet jij er ook zo van? Alleen al als ik hem in zijn wipstoeltje zet en zijn slabbertje om doe weet meneertje al hoe laat het is en begint te lachen en te smakken haha..

Ik denk dat ik binnenkort eens ga beginnen met groenten..
Dat zal een minder feest zijn denk ik.

Leuk dat het bij jou ook zo goed gaat.
Je hebt ook zo'n heerlijk meiske!

Groetjes!

Esmé mv Kay

Oooh ja ik geniet er inderdaad ook heel erg van, het snuitje van haar als ze het lepeltje en het potje ziet, zo lief.....
Aan en uitkleden vind ze vreselijk maar het slabbertje om doen is ook hier een enkel probleem.
Fijn om te horen dat het bij jullie ook zo goed gaat, ben benieuwd hoe kay dan op groente reageert want hier had chloë wat meer moeite mee.
nou succes en ik hoor het wel.

groetjes pally en natuurlijk chloë

Sorry dat ik ff inbreek dames.

Ik heb een lekker groentereceptje voor jullie, wat snel klaar te maken is en wat jullie kleintjes best lekker zullen vinden.

Een kleine courgette, in plakken snijden (geschild). Drie tot vier minuten op een bord, met deksel erover in de magnetron (plakken op het bord leggen, geen plakken op elkaar) . Magnetron op ongeveer 750 watt.

Daarna de plakken met wat een hele of halve banaan mengen en pureren.

Op die manier heb je een lekker combi van groente en fruit.

Ik heb het recept uit een boekje voor babyvoeding. Best lekker.

Annemieke

Terug
Bovenaan