voor esmee.

Hoi esmee,
en wat heeft de dokter gezegt over het rochelen en hoesten van kay?
ik was twee weken geleden ook geweest en volgens de dokter was er niks aan de hand, de loszittende slijm zou vanzelf wel weggaan maar kon wel een tijdje duren omdat ze dat zelf nog niet kunnen.
NU had ze vanaf eer gisteravond flinke koorts (39.6), en ze hield haar hoofdje steeds schuin en ze hoeste en rochelde weer net zoals twee weken geleden. Ik kon vanmorgen bij de dokter terecht en nu blijkt ze middenoorontsteking te hebben, heeeeeel zielig.
Nu heeft ze een antibioticakuur gekregen en maar hopen dat het snel over is.

Volgens onze dokter kon het hoesten enz ook van die ontsteking komen.

Ben benieuwd hoe het met jouw kereltje gaat..

groetjes pally

Hoi pally,

Ja mijn vriend is gisteren geweest naar de huisarts en ze merkte/hoorde ook dat Kay zaagde.. zaagde? Ja zo noemt de dokter dat als je dat slijm in de longen voelt/hoort "roggelen".

Hij moest een zoutoplossende neusspray halen bij de apotheek en het nog een weekje aan zien. Als het volgende week nog zo is dan krijgt hij een "pufje/pompje" om het slijm uit zijn longen weg te krijgen. Hij is al heel wat weken verkouden maar dat roggelen heeft hij al bijna 2 weken aan een stuk. Je gaat er steeds zelf van hoesten om het weg te krijgen als je het hoort haha.. Arm ventje..

We wachten dus nog even af wat het gaat doen. Hij kijkt er ook ziekjes van uit zijn ogen. Erg wit, wateroogjes  en dan van die rode walletjes.

Zijn oortjes zijn ook nagekeken omdat ik altijd veel last van ooronsteking heb gehad, maar dat was gelukkig goed. En het is inderdaad geen lolletje als je ooronsteking hebt!

Geef Chloe maar een dikke pakkerd van ons!! (Vind Kay vast niet erg )
Heel veel beterschap bij jullie!!

Esmé mv Kay

Trouwens Kay heeft ook zo'n hoge koorts gehad laatst.. Hou dat goed in de gaten.
Als het langer dan 3 dagen boven de 39.5 blijft weer naar de huisarts gaan hè!!
Dit ivm uitdroging..

Maar ook het slijm mag niet al te lang blijven zitten. Meestal als dat roggelen te lang aan houd krijg je zo'n pompje. Dus laat je niet afschepen!

X

hoi esmee,
Gelukkig gaat het hier nu een heel stuk beter, ze rochelt wel nog maar voor mijn gevoel heeft ze geen last meer van de oren. De koorts is gelukkig weg, zaterdag morgen had ze die al niet meer. Nu maar hopen dat het rochelen of tewel "zagen"van jouw hummeltje gauw over is zodat hij geen pufjes en toestanden hoeft te gaan gebruiken.
De longetjes van chloë waren schoon en het slijm zat los dus het zou vanzelf weg gaan?? Nou ik wacht even af maar uiteraard niet te lang!!!

Nou je mag Kay een dikke kus terug geven en uiteraard veel beterschap...

groetjes pally

Terug
Bovenaan