Voor Esmeeke

Hoi hoi

Hoe was het nog vrijdag bij het LVK? Mijn vader had het toevallig opgenomen en heb het even globaal gekeken. Dat winnende liedje blijft echt in je kop hangen!!
Jouw vorige liedje vond ik persoonlijk wel veel leuker dan deze.... Maar ik vind het toch knap om zo'n liedjes te schrijven! Dus wie weet volgend jaar...??

Groetjes, Marloes.

Hoi Marloes,

Ik ben zelf niet naar het LVK geweest en ook niet naar Limburg om het LVK via L1 te kunnen volgen. Kay was namelijk ziek.. Was het leuk?
Ik heb begrepen dat mijn broer dit jaar nummer 8 is geworden op het LVK (hun moesten als 2e zingen), verder weet ik er helemaal niets van. Ik heb ook geen idee welk liedje gewonnen heeft (hoe het liedje gaat dan), wel dat ze uit Grubbenvorst kwamen, toch? Wordt tijd dat ik digitale tv krijg hier,.. Kan ik het vanuit Breda ook volgen!

Ik vind het hoe dan ook knap dat je van ál die inzendingen toch maar weer in de finale staat van het LVK. Of je nu eerste of laatste wordt is niet belangrijk. Belangrijker is de geweldige avond die je er hebt!

Grappig dat je mijn liedje leuker vind haha.. Ach ja,.. Heb al een tijd niet meer geschreven en wie weet ga ik het wel weer eens een keertje doen.

Groetjes!

Esmé mv Kay

Via de site van L1 kan je de het ook  nog  zien.
Als het me lukt, is  dit  de link en gaat over "duwen tot we binnen zijn" (kan niet goed in dialect typen!)

klopt niet die link he? Je kan 'm niet meer aanklikken dat het begint.
Met deze  misschien, moet je toch iets over de helft naar beneden scrollen en daar LVK aanklikken

Gatver! heeft Gaston het gepresenteerd? whaha,.. gaat er bij mij toch écht niet in dat hij geen homo is..

Bedankt voor de link,.. ben het nu aan het kijken

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan