voor esmeeke

A

Anoniem

Guest
hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om
zulke...hoe zeg je dat..gevatte en begripvolle
antwoorden te geven

ik lees alle topics en leef,lach en voel met iedereen
mee maar weet niet altijd wat te schrijven of dat iemand  
op mijn verhaal zit te wachten

heeft het met je beroep te maken speciale trainingen ofzo

enfin ik vind het knap  en een compliment waard

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Oh,.. ben er even stil van.....

Ik schrijf enkel  datgene wat in mij op komt of wat ik zou doen, danwel voel..
Soms baal ik er wel eens van dat ik "overal" een lel van een verhaal bij kan type en denk ik bij mezelf;"Esmé, kun je eens je adviezen en raad voor je houden. Misschien zitten ze er niet op te wachten..?". Maar van de andere kant ben ik nu eenmaal wie ik ben en moet ik, net als andere, lekker doen wat je goed laat voelen. En je voelt je nu eenmaal het lekkerst door jezelf te zijn, toch?

Misschien dat het komt omdat ik erg gek ben "op de mens" in alle opzichten.
Ik vind het interessant hoe mensen denken, voelen of reageren op dingen. Vandaar soms mijn totaal uiteenlopende topics. Puur reacties uitlokken om elkaar wat nader tot elkaar te brengen in positieve vorm. Of dat lukt is soms maar de vraag, maar ik vind het vooral mooi om te zien hoe dit clubje mensen waarde hecht aan elkaars verhalen en dingen en dat terwijl we elkaar eigenlijk niet eens kennen. Iets om trots op te zijn..

Het heeft niets met mijn werk te maken, al komt mijn "geouwehoer" dan vaak wel goed van pas. Mijn uit de hand gelopen is psychologie, maar dat is ook voortgevloeid uit  mijn interesse in de mens..

Kijk dat bedoel ik nu,.. weer een lap tekst van heb   ik jou daar! whaha..
Zucht,.. ach ja,..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan