Voor Esmeeke

A

Anoniem

Guest

Hoi Esmé,

Om maar even met de deur in huis te vallen (en wat is dat gek als je iemand  eigenlijk niet kent), maar nu ik eenmaal ingelogd ben na een tijd alleen maar lezen wil ik je toch even laten weten dat ik de manier waarop jij hier een bijdrage levert aan het forum echt super vind.

En dat geld écht voor meer dames hoor (want wat leven jullie allemaal met elkaar mee), maar op de een of andere manier spring jij er met je opbeurende, meelevende en vrolijke teksten (al naar gelang het onderwerp natuurlijk) er wel uit. En dat mag dan ook wel eens gezegd worden, al is het dan door een nieuwkomer haha.

In ieder geval wil ik niemand voor het hoofd stoten natuurlijk, maar ik wilde je dit compliment toch graag maken.

Groetjes, Susan mv Gijs (3,5) en Sophie (wordt zondag 1)

ps. en als je denkt, wie is dit mens: onder het kopje voorstellen (gisterochtend aangemaakt) lees je meer over mij

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Je weet altijd de juiste snaar te raken. (Ondanks de schrijffouten, hahaha)

Groetjes van Dianne mv Bram

Goh,.. ben er effe stil van...
Wat een ontzettend lief compliment/gebaar..

Ik ben me er eigenlijk niet zo van bewust, dus krabbel me hier even achter m'n oren..

Maar wat je zegt, iedere mama hier draagt bij aan een gezellig en leuk forum, en ik hoop dat we het hier nog lang plezier mogen hebben!!
Ik heb je topic waarin je je voorsteld geloof ik ook net gemist, zal hem zo even opspeuren..

In ieder geval bedankt voor je woorden, hoop dat je hier net als ons snel "thuis" zal voelen!

Esmé mv Kay

En ik denk niet "wie is dat mens".. Vind het altijd helemaal geweldig als er nieuwe mensen bij komen dus welkom bij de club!!

We zijn hier niet zo eenkennig

Ik fouten???.. Haha,.. dat is hier bekend!  Ik ben namelijk  Dyslectisch, vandaar!!

Oei, moeilijk woord. Dat had ik niet uit mijn blote hoofd kunnen tikken.

Groetjes Dianne

Terug
Bovenaan