Voor Esmeeke

He Esmé,

Vroeg me even af hoe het nu met je is..Met je werksituatie? Kun je inmiddels echt genieten van je zwangerschap? Hoop het echt!

Wens je nog veel sterkte,
Liefs,
Marcia mv Puck en 20,4 w zwanger

Hey,

Lief dat je er naar vraagt!

Op mijn werk is de rust wedergekeerd (zover je dat zo kunt zeggen). Dat houd in dat ik nu backoffice werkzaamheden doe en dit voorlopig ook blijf doen. Dit ook op advies van de bedrijfsarts en daar heeft mijn werkgever zich aan te houden.

Verder heb ik nu erg last van mijn bekken. Gelukkig vooralsnog alleen aan mijn   rechterzijde. Fysio haalde weinig uit dus komende week gaat de Ostheopaat kijken wat ze voor me kan betekenen.

Gelukkig is dit het enige en voel ik me voor de rest weer super goed! Ik voel me weer sterk en zeker, helemaal nu ik de kleine voor en na een schopje voel geven.

Tóch heb ik erge zenuwen voor donderdag.. dan heb ik de 20 wk echo.   Mocht dan alles goed zijn dan zal er een enórme last van me afvallen. Maar ik moet zeggen dat ik er gelukkig de laatste maanden al enorm van kan genieten hoor! Langzaam komt het vertrouwen in mijn lichaam en de zwangerschap terug en dat is heerlijk!

We hebben zelfs zondag de  babykamer in de verf gezet en de nieuwe commode geplaatst. Papa heeft dit maal erge nesteldrang hahahahhaha.. Maar nu dat we er meer mee bezig bent gaat het ook allemaal veel meer "leven". We worden weer papa en mama... een heerlijke gedachte..

Hoe gaat het bij jullie?

Gaat alles goed? Kwaaltjes? Hoe ervaar jij je 2e zwangerschap?

Gr!

Esmé

Terug
Bovenaan