Voor Ester23

A

Anoniem

Guest
Hoi Ester,

Hoe is het met je??
En dan bedoel ik eigenlijk met het zwanger worden.
Ik weet dat het niet zo lekker wil vlotten, zijn dit de hormonen of je onregelmatige ongesteldheid??
Ik ben zo benieuwd.
Als je het er niet over wilt hebben, moet je het me maar gewoon vertellen hoor.

Veel liefs, Go

he go!

tja, met zwanger worden vlot het niet echt.
bram en ik zijn de afgelopen 2 maanden ook in een stop geweest.
pas na 3 maanden verzekerd te zijn worden hier echo ´s vergoed.
en na een jaar pas bevallingen en eventuele couveusekosten etc. en dat risico wilden we niet lopen.    
vanaf 1 juli gaan we weer voor een kindje.
ik ben nu 13 maanden geleden gestopt met de pil, maar maak me nog niet veel zorgen hoor.
volgende maand ga ik ovulatietesten gebruiken. mijn cyclus schommeld nu tussen de 29 en 35 dagen en zo ´n test maakt het mikken wat makkelijker haha.
gelukkig hebben we hier veel afleiding, alhoewel bram dat niet nodig heeft, die is er niet echt veel mee bezig.
wel verteld hij afentoe dat hij toch wel heel graag papa wil worden dus dat is GOED!

fijn dat alles in jou buikje ook goed verloopt, zit elke maandag even op het december forum om te kijken hoe het gaat.

nou meisje, genieten he!!!
en hopelijk kan ik bein juli ook met goed nieuws komen
dikke kus es

He Es!!

Je hebt groot gelijk dat je het risico niet neemt.
Stel dat het gebeurt en je bent niet verzekert, ook geen fijn idee.
Ik weet zeker dat het bij jullie ook allemaal komt, fijn om te horen dat Bram er zo positief over is. Hij zou een goede papa zijn. En jij een goede mama, dat heb je al bewezen met al je oppas kindjes.

Bij mij gaat alles goed.
Nu 8 weken en 5 daagjes.
Maandag weer voor een echo. Ik ben toch nog iedere keer bang hoor.
Zit daar echt met spanning in die wachtkamer. Gelukkig deze keer nog geen slecht
nieuws gekregen, maar ondanks dat alles goed gaat, verwacht je wel slecht nieuws.
Je denkt gewoon steeds, zou het nog leven?? Zou het gegroeid zijn??
Maar ja, zolang alles goed gaat, genieten we er erg van.
Ben wel erg vaak misselijk (heel de dag door) , gisteren voor de eerste keer overgegeven. Het hoort er allemaal bij.

Nou meid, tot snel................

Liefs, Go

Terug
Bovenaan