voor ESTHER 23

A

Anoniem

Guest
hoi esther...

ik zie dat jij ook al lang bezig bent,ronde 14!!!!
wij zitten in ronde 13,mijn NOD is 27-28 juli...

ben jij al bij de HA geweest?
tempratuur jij ook?
heb je ook een regelmatige cyclus?

mijn vriend zaad is onderzocht en dat zag er heeeeel goed uit(gelukkig)
ik heb 3 maand getempratuurd en dat zag er volgens de HA goed uit(heb nu ff een stop ivm vakantie).
en mijn cyclus is erg regelmatig zo rond 28 dagen!!!!

was ff nieuwschierig naar jou want zie dus dat wij 1 van de langsten bezig zijn...
wou ff ervaring met je uitwisselen,als je dat leuk vind....

ik hoor/lees het wel....

xxxtam80

hoi tam!

das toevallig, ik zat ook net de lijst te bekijken en wou jou hetzelfde vragen haha.

ik ben naar de huiarts geweest voor we begonnen met zwanger worden, mijn moeder is voor mij bevallen van een meisje met een open ruggetje en dit kan erfelijk zijn.
gelukkig was dit niet het geval.

hij zei mij na een half jaar terug te komen omdat bij jonge mensen het vrijsnel raak zou moeten zijn.

maar mijn cyclussen waren rond de 45 a 52 dagen en na een half jaar zat ik pas in ronde 4. toen zij hij mij geduld te hebben en een vol jaar  te wachten, dit kon bij het ontpillen horen.

Ik ben toen gaan temperaturen, heb ik 3 cyclussen gedaan en gezien dat mijn eitje meestal tussen dag 21 en 23 komt. meestal dan. want nu is mijn cyclus gemiddeld 36 dagen maar heb nogsteeds wel een uitschieters naar de 40 of meer.

Wij zijn afgelopen februari naar spanje geemigreerd, dus een maand voordat we jaar bezig waren. mijn dokter zei dat ik in spanje een nieuwe dokter moest zoeken (duh! natuurlijk)

deze maand heb ik voor het eerst ovulatiestrips gebruikt maar helaas, niet raak. Ik wil ,als het volgende maand weer niet gelukt is naar de huisarts gaan. zaadjes controleren en maar weer tempen dan.
ik vind tempen wel vervelend, dan denk je er als eerste aan bij het wakker worden en krijg je het de rest van de dag niet meer uit je hoofd!