voor ESTHER 23

A

Anoniem

Guest
hoi esther...

ik zie dat jij ook al lang bezig bent,ronde 14!!!!
wij zitten in ronde 13,mijn NOD is 27-28 juli...

ben jij al bij de HA geweest?
tempratuur jij ook?
heb je ook een regelmatige cyclus?

mijn vriend zaad is onderzocht en dat zag er heeeeel goed uit(gelukkig)
ik heb 3 maand getempratuurd en dat zag er volgens de HA goed uit(heb nu ff een stop ivm vakantie).
en mijn cyclus is erg regelmatig zo rond 28 dagen!!!!

was ff nieuwschierig naar jou want zie dus dat wij 1 van de langsten bezig zijn...
wou ff ervaring met je uitwisselen,als je dat leuk vind....

ik hoor/lees het wel....

xxxtam80

hoi tam!

das toevallig, ik zat ook net de lijst te bekijken en wou jou hetzelfde vragen haha.

ik ben naar de huiarts geweest voor we begonnen met zwanger worden, mijn moeder is voor mij bevallen van een meisje met een open ruggetje en dit kan erfelijk zijn.
gelukkig was dit niet het geval.

hij zei mij na een half jaar terug te komen omdat bij jonge mensen het vrijsnel raak zou moeten zijn.

maar mijn cyclussen waren rond de 45 a 52 dagen en na een half jaar zat ik pas in ronde 4. toen zij hij mij geduld te hebben en een vol jaar  te wachten, dit kon bij het ontpillen horen.

Ik ben toen gaan temperaturen, heb ik 3 cyclussen gedaan en gezien dat mijn eitje meestal tussen dag 21 en 23 komt. meestal dan. want nu is mijn cyclus gemiddeld 36 dagen maar heb nogsteeds wel een uitschieters naar de 40 of meer.

Wij zijn afgelopen februari naar spanje geemigreerd, dus een maand voordat we jaar bezig waren. mijn dokter zei dat ik in spanje een nieuwe dokter moest zoeken (duh! natuurlijk)

deze maand heb ik voor het eerst ovulatiestrips gebruikt maar helaas, niet raak. Ik wil ,als het volgende maand weer niet gelukt is naar de huisarts gaan. zaadjes controleren en maar weer tempen dan.
ik vind tempen wel vervelend, dan denk je er als eerste aan bij het wakker worden en krijg je het de rest van de dag niet meer uit je hoofd!

Voor de buitenwereld doe ik wel heel nuchter, ben pas 24, moet me niet druk maken. maar van binnen wil ik ZO graag!
zul jij ook wel hebben niet?

groetjes esther

o ja, mijn nod is dus pas 29 augustus!
maar eerst maar eens het eitje afwachten. de dagen tussen de eerste dag ongesteld en  15 dagen daarna zijn wel geestelijk minder vermoeiend dan daarna, dan denk je er zoveel aan he?

mijn vriend wil het niet eens meer horen! die vind deze site ook stom, nou HIJ hoeft er niet op natuurlijk. (ja wel op mij haha)

en volgende maand zijn we 1,5 jaar bezig. vind ik wel een goede rede om naar de dokter te gaan.
Wanneer ben jij naar de huisarts gestapt?
en wat waren zijn reacties?

hoi Esther

leuk een reaktie terug(en dat helemaal uit Spanje)

dus jullie zijn wel langer bezig dan ons,maar jou cyclus is wat langer!!
ben in ronde 11 naar de HA geweest kon niet meer langer wachten,
maar hij reageerde heel goed,ik was er in de 4 of 5 ronde ook geweest,
want toen had ik zon buikpijn,hij wist ook niet wat dat was,moest ik mijn op chlamydia
laten testen,maar dat was gelukkig helemaal goed,moest nog wel ff terug komen,
en een dag of 2 na het 1ste bezoek had ik bloed verlooren(een soort ongi)terwijl dat
dat pas over 2weeken was,(snap je het nog een beetje?)dus dokter dacht aan een soort miskraam,ja heeeeel vaag....
maar goed dus hij wist al het een  en ander toen ik daar was!!!
had mijn tempr.lijst meegenomen zag er goed uit en gebruik ovu testen,
dus toen moest het zaad van mijn vriend onderzocht worden,en dat was dus goed.
als het in okt/nov nog niet raak is moet ik terug komen voor onderzoeken bij mij.
maar ben een week of 2 geleden ook bij de HA geweest,voor heel wat ander,
maar ik had ook nog wel wat te melden over zwanger zijn/worden,want mijn vorige
ronde moest ik ongi worden op zon-of maandag,maandag was er niks(normaal altijd
presies op tijd),en was dus nieuwschierig,had getest en een heeeeel licht streepje,
maar goed hat dus in 3 dagen tijd 4x getest met allemaal licht positief,maaaaaaar
werd dus vrijdag ongi (snik)!!!
en vertelde hem dat zo,maar hij zei dus dan kun je best wel zwanger zijn,want er zijn vrouwen die nog ongi worden als ze zwanger zijn,(heeft mijn moeder ook gehad toen ze zwanger van mij was),maar hij zei als je dat ceker wilt weten moet je nog ff een test doen,had dat dus thuis gedaan,maar was dus negatief(wist ik welmijn gevoel zei dat al,maar toch,nu wist ik het cker),heb dus eigenlijk de vorige maand een miskraam gehad!!!! heel raar dus....
maar goed mijn verhaal is nu wel heel laaaaannnnnnnnnggggggg geworden.

maar mag ik vragen waarom jij nu in spanje woont?
het zal daar wel leuk zijn!!!
waar kom je weg dan uit nederland?

wat nieuwschierig he.....

ik hoor het wel....

xxxtam80

hoi tam

nou, das ook een verhaal zeg!
hopen dat het maar eens raak mag zijn inmiddels.

ik woon halverwegen spanje aan de kust. de costa blanca.
mijn vriend heeft 3 zomers in spanje als entertainer gewerkt een paar jaar terug en 2 jaar geleden hebben we dat samen gedaan.
en eenmaal van iets geproeft te hebben dan wil je ook meer.

hij heeft zn kroeg te koop gezet, en die was in 4 weken verkocht! ik mijn kinderopvang stop gezet en samen naar spanje vertrokken! was eigenlijk in 5 weken beslist en rond.

ik woon nu in Javea, als je googeld kom je wel mooie plaatjes tegen. ons appartement hebben vis een nederlandse man op marktplaats gehuurt, en de boel ingepakt en gewoon gegaan.

mijn familie vond het wel erg plotseling, vooral mama want die wou eigenlijk mij wel met buik meemaken maar ja. lang leven het internet!

o ja, we klussen ook niet zo heel veel in de juiste periodes, ik vind 3 keer in die week wel genoeg, klinkt misschien raar maar doet altijd een beetje pijn, klein beetje maar.
mijn vriend weet dit geloof ik niet, maar hij is wel altijd heel leif voor me hoor!
dus misschien dat het daarom de kans ook wel verlaagt.
en ik heb hier weer mijn eigen kinderdagverblijfje "pikapoeka" opgezet en werk 60 uur per week, ook niet echt bevordelijk moet ik zeggen.

misschien moet ik me gewoon eroverheen zetten, en dan zul je zien dat het snel raak is!

groetjes esther

hihi

ook weer een heel verhaal terug...
wat knap om in z'n korte tijd te beslissen om te gaan emigreeren...
mijn vriend vind dat ook wel wat,maat ik niet,ben echt niet ondernemend hihi.

maar 60 uur in de week werken,phoe...... ik werk 32 uur!!!!in een bloemenwinkel...

maar verplicht klussen is ook niet fijn,als je maar een beetje weet waneer je vruchtbaar bent,bewaar je het tot dan(maar dan word het wel weer verplicht he hihi)!!!

ja en het eenbeetje van je afzetten is makkelijker gezecht dan gedaan,had ook nooit gedacht dat ik dat kon,maar het lukt mij aardig!!!
dat komt nu ook wel een beetje omdat mijn vriendin 2 weeken geleden een kindje heeft verlooren naar de bevalling,zo erch he,dat zet je wel weer aan het denken.
en mijn schoonzusje heft voorige week een baby gekregen,gelukkig allemaal goed!!!
maar het rare is wel dat we vorig jaar tegelijk gestopt zijn met de pil,1 dag na elkaar(zonder het van elkaar te weeten),en zei heeft haar kindje al en ik ben nog niet eens zwanger!!
maar goed we zien het wel,zal vanzelf wel komen...

haha alweer zon lang verhaal.....

xxxtam80

Terug
Bovenaan