Voor Esther en Maria2 en de andere lieve meiden

Hallo lieve Meiden,

Esther en Maria2 bedankt voor jullie advies, Maria2 ik ben dezelfde Mick hoor!!! Hoe gaat het verder met jou??

Ik heb net weer het ziekenhuis gebeld, en ik word a.s. woensdag gebeld door een arts assistent, want ik heb toch besloten om niet voor KI te kiezen en ik heb me van de wachtlijst voor IVF laten halen. Nu wil ik wel graag dat mijn cyclus regelmatig gaat worden, en volgens mij bestaat daar ook een hormonenkuur voor maar dan in pillenvorm, ik wil absoluut niet prikken!!!

Ik blijf jullie op de hoogte houden, had net trouwens dehele tijd steekjes rechts onderin kan dat de eisprong zijn, weer een late dus, en hoelang duren die steekjes precies voor een eisprong??

Ik ga ook voor jou duimen Esther dat het raak is.

Liefs, Mick

Hoi Mick,
Toch fijn dat jullie een besluit hebben genomen. Ik hoop eigenlijk dat je nu al zwanger bent,dat scheelt een hoop gedoe.
Die steekjes kan je eisprong zijn,(heb je gisteren of eergisteren geklust??)
Ik heb gelezen dat je eisprong enkele seconden duurt maar weet niet hoelang je dit dan kan voelen.
Ik voel vanalles dus vind het nog moeilijk te beoordelen.
Ik hoop ook dat ik zwanger ben, heb nog geen echte ongipijn,heb ik normaal al dagen vantevoren...maar ik moet het toch rustig afwachten,kan er nu toch niets meer aan doen. Als ik woensdag wel ongesteld wordt heb ik iniedergeval wel een regelmatige cyclus, en dat is ook heel wat waard als ik het hier zo lees.
Ik duim ook voor jullie!
Je hoort het wel van me...
Liefs Esther

Terug
Bovenaan