voor Esther

Hoi,
Bedankt voor je reactie, balen dat het bij jou waarschijnlijk niets is. Wij zijn nu ook vanaf januari bezig, niet zo heel actief, maar het lijkt me gewoon heel leuk. Ik heb al een zoontje van 20 maanden, en toen was het in 1 keer raak. het zou inderdaad wel leuk zijn als je op je trouwdag kan vertellen dat je zwanger bent. Het schiet al op, 11 juni!
Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus ik denk dat ik morgen inderdaad maar naar de ha ga, misschien een bloedtest.
Jullie veel succes a.s. week!
Wij wachten het nog even af.
Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,
Bedankt voor je lieve reactie! Ik wist niet dat je al een zoontje had,leuk zeg! Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Vervelend dat je testen elke keer negatief zijn zeg...ben benieuwd wat de huisarts zegt als je bij hem bent geweest. Ben je na je eerste bevalling meteen weer aan de pil gegaan?
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik misschien toch niet zwanger ben,heb zo'n raar gevoel..ga denk ik morgen gewoon weer een test doen(is een week geleden)Hou mezelf gewoon nog even voor de gek...We zijn alweer aan het klussen geslagen..vind het soms best een gedoe om het te doen omdat het "moet"Mijn vriend heeft daar best moeite mee,ik doe het het liefst elke dag,als ik maar zwanger wordt...
Ben ook deze maand aan het temperaturen,maar dat slaat nog nergens op. Ben vanochtend ook uit de nachtdienst gekomen,(ben verpleegkundige) dus daar klopt niet veel van.
Hoop gewoon dat ik snel zwanger ben...net als iedereen hier.
Heb de laatste tijd wel wat stress...Mijn moeder is 8 maanden geleden overleden,mis haar enorm...vooral nu we gaan trouwen.
Ben ook met een opleiding bezig(hbo) en heb het daar momenteel erg druk mee.
Wil gewoon lekker genieten van alles,maar dat valt af en toe niet mee.
Nou genoeg gezeurd,ik wens je veel succes bij de huisarts en ik duim voor je dat je zwanger bent!
Tot snel
Liefs Esther

Hoi Esther,
Ik zal me eerst eens even netjes voorstellen ik ben 23 jaar,2,5 jaar getrouwd en tandartsassistente.Wel erg jong dus, maar ik geniet erg van mijn zoontje, een drukke peuter. Ik werk op dit moment 1 dag in de week, en vind dit prima zo.
Ik ben vandaag bij de ha geweest, en zijn advies is elke week een test doen,of je bent zwanger of je menstruatie begint. Hij zegt dat het niet van de pil kan zijn. Het kan een eitje zijn wat niet los wil laten, of een baby. Dus dat is nu echt afwachten! Wel irritant, je weet nu nog niets.
Ik ben benieuwd hoe het bij jou gaat,
voel je moe? Ik begrijp wel dat verplicht "klussen" ook irritant is.Het gaat ook niet lekker als je er steeds aan moet denken. Ik heb het ook aan de ha gevraagd over temperaturen hij zegt dat het zeer onbetrouwbaar is.
Wat naar dat je moeder zo kort geleden overleden is, veel sterkte ermee hoor!
Probeer maar van de leuke dingen te genieten, en hopen dat je zwanger bent, ik ben benieuwd naar je test! Veel succes,tot snel, veel liefs Jolanda

Hoi Jolanda,
Bedankt voor je reactie. Nou heb getest maar helaas,niks te zien. Zou nu mijn ovulatie ongeveer moeten hebben en het voelt ook wel zo in mijn buik. Mijn vriend had vanmorgen moeite met het "moeten"dus het lukte niet....hopelijk lukt het vanavond wel.
Hij is bang dat hij de enige is op de wereld die het gevoel heeft te moeten presteren,maar ik heb hem al gezegd dat dat niet zo is.
We hebben het zondag wel gedaan,dus ik hoop dat dat al wat helpt.
Maar eh..gaat die huisarts van jou de zw.testen betalen?
Elke week een test...hoop wel voor je dat het raak is,voel je al iets?
Wat voelde je toen je de eerste keer zwanger was? En heb jij wel tijd om te "klussen" met een kleintje? Lijkt me soms best lastig.
Jouw huisarts zegt dat temperaturen onbetrouwbaar is? Hoezo dan?
Dit is de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben,dus ik ben benieuwd of mijn temp omhoog gaat na mijn eisprong. Ik laat het je wel weten.
Wanneer heb je nu de laatste test gedaan?
Hou je me op de hoogte? Vind het gezellig om met je te kletsen. Net alsof we elkaar al lang kennen.
Tandartsassistente,misschien ben je mijn tandartsassistente wel...hahaha
Wil je vertellen waar je vandaan komt?
Ik kom uit Den Bosch.
Nou ik stop er weer mee,tot snel en succes.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Gezellig om zo te kletsen, het lijkt inderdaad wel of we elkaar lang kennen.
Ik ben jouw assistente niet hoor, ik werk vlakbij Gorinchem, daar woon ik ook. Dus we wonen nog niet eens zo ver van elkaar.
Balen dat je test niets was, hopen dat het de volgende keer wel positief is. Ik snap wel dat je vriend er van baalt als het niet lukt, maar volgens mij heeft iedereen dat hoor, wij in ieder geval wel. Ik voel me niet echt lekker, maar of het zwangerschapsklachten zijn weet ik niet zo goed. Bij mijn vorige zwangerschap was ik heel misselijk,moe zere benen en buik. Nu ben ik alleen moe en af en toe misselijk. Ik heb wel een onzeker gevoel, wat is het nu. Zou iedere dag wel en test willen doen, maar ja dat wordt wel erg duur.
Ik ben benieuwd hoe het met tempen gaat, de ha vond het niet betrouwbaar maar waarom? Weet ik niet. Klussen met een kleintje gaat wel, alleen niet meer zomaar overdag, meer als hij slaapt, en dan maar hopen dat hij niet wakker wordt. Ik stop maar weer, groetjes, en at mij betreft houden we elkaar op de hoogte,gezellig! Liefs Jolanda

Terug
Bovenaan