Voor Esther

Lieve Esther,

Wat verschrikkelijk voor je om te lezen dat je je moeder al zo vroeg moet missen. En inderdaad op je trouwdag en dadelijk met de geboorte van je kind mis je ze natuurlijk het meest. Mijn vriend en ik gaan ook in juni trouwen, 21 juni om precies te zijn. Zijn ouders zijn allebei op 45-jarige leeftijd overleden aan kanker en ook hij heeft het daar nu extra moeilijk mee. Wat leuk dat jij ook gaat trouwen. Ik hoop voor je dat dat een dag wordt om nooit meer te vergeten!
Hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te raken. Wij zitten nu in ronde 10, maar mijn gevoel zegt dat het ook deze maand weer niet raak is. Ach, onze tijd komt ook wel. Meid, heel veel sterkte!

Liefs Claudine

Hoi Claudine,
Bedankt voor je lieve reactie. Leuk zeg dat jullie ook gaan trouwen! Jij hoopt natuurlijk ook dat je zwanger bent als je gaat trouwen.. Wij zijn "pas" aan ronde 4 bezig, valt dus nog erg mee. Maar dat neemt niet weg dat we wel weg graag zwanger willen worden! Jeetje wat erg voor je vriend, (en voor jou natuurlijk) van zijn ouders. Ik leef met jullie mee, weet hoe het voelt om geen ouders te hebben...
Hopelijk worden we allebei snel zwanger en hebben we een fantastische bruiloft!
Ik hou je op de hoogte.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan