Voor Esther

Hoi Kiki,
Ik kan je berichtje niet meer vinden...kun je het hier herhalen of me zeggen waar het precies stond?
Hoe is het verder met je? Ik ben iniedergeval echt ongesteld geworden. Het is nu alweer bijna over.(ben het vaak maar 2 dagen) Hoop dat het de volgende ronde wel raak is...blijft spannend en een wonder als je zwanger wordt vind ik.
Tot schrijfs.
Liefs Esther

Hahahah,heb je berichtje al gevonden...het is ook al laat he,heb avonddienst gehad(ben verpleegkundige)
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.Ik ben 27 en mijn aanstaande man is 28. We gaan 11 juni trouwen!(maar dat had je waarschijnlijk al gelezen)Als ik jou was zou ik me niet druk maken over het bier. Ik denk nl dat je wel ongesteld bent,maar alleen niet zo veel.Toen ik aan de pil was,was ik ook veel erger ongesteld.
Het was toch ook de tijd om ongesteld te worden? Als je echt twijfeld kun je over een weekje toch een test doen,dan wet je het zeker. Maar een keer alcohol drinken kan volgens mij niet echt veel kwaad hoor.
Nou ik hoor het wel weer van je.
Succes met klussen binnenkort!
Ik hoop ook dat we veel kunnen klussen,en dat het raak is.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Ik ben ook 27 en mijn vriend (en wij hebben geen plannen om te trouwen) is bijna 30.
Het gekke is dat m'n ongi al veel minder is sinds ik gestopt ben met de pil en dat het nu dus echt nog weer minder is! Ik zou de hele dag met 1 tampon kunnen doen en normaal gesproken tref ik 's morgens een bloedbad aan in het maandverband, maar nu dus al 2 ochtenden niks, geen druppel. Het is teveel om niet ongi te zijn (daar ben ik nu wel achter) maar gek vind ik het wel!
Nou volgende week weer lekker aan de klus en dan hopen dat het bij ons allebei raak is, kunnen we gezellig samen naar het volgende forum! NOD in het pinksterweekend, spannend...

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan