voor euhm!!!!!....

A

Anoniem

Guest
heey meid,

Ik lees net jouw verhalen, en die leuke precies op die vanmij zeg!! ik ben ook 8 jaar bij mijn man en ook 10 maandan bezig alleen ben pas 4 keer ongesteld geworden mijn cyclus is echt helemaal niet goed nog   98-43-34-29-?63  tot nu toe ik word er zoww moedeloss van he!! ik ben vorige week naar huisarts geweest en die zegd dat ik in maart terug mag komen daar en gaan ze pas met het ziekenhuis contact nemen om naar gyn. te gaan, hoe ging het bij jouw heb je erom moeten vragen of zei de arts van dat gaan we doen?

nou ik hoop dat dit voor ons een vruchtbaar jaaar zal worden

liefs kim

Hee Kim!

Ja lastig he! Ik heb de laatste paar keer elke keer 2 maand cyclus gehad en de laatste keer zelfs drie maanden niet ongi. Ik was al een keer eerder naar de dokter geweest toen er voor de eerste keer 2 maanden tussen zat omdat ik toen dacht dat ik misschien zwanger was. De laatste keer zat er zelfs 3 maanden tussen voordat ik weer een keer ongi werd, toen ben ik weer naar de huisarts gegaan en heb ik gezegd dat ik hier niet blij mee was. Toen zei de dokter eigenlijk meteen dat dat ook niet normaal was en dat er nu maar eens naar gekeken moest worden! Dus ging eigenlijk vrij makkelijk!

Maar ik denk dat dat per dokter verschillend is hoor, bij ons zitten er twee in de praktijk en deze wijst me dus zo door, en die andere dokter zei dat we eerst maar eens moesten tempen en dat we 1,5 jaar bezig moesten zijn en dan zou hij me weleens doorverwijzen..Ik ga dus nu ook alleen maar naar de dokter die me doorverwezen heeft

Maar zo'n lange cyclus is echt vervelend. Ik heb nu gehad sinds  begin maart  vorig jaar:   eerst ongi na +/- 35 dagen en daarna 66-57-85 dagen en zit nu alweer op 31 dagen.. In het begin hield ik er nog rekening mee dat het misschien wel na 1 maandje over zou zijn.. Dus ik weer testen enzo, maar nee hoor niet zwanger. Nu verwacht ik echt niets meer als ik alweer op 2 maanden zit..
Ben dus blij dat ik volgende week donderdag (11 jan.) al naar de gynaecoloog mag, hoop dat hij er wat aan kan doen. Had gehoopt dat we in 2007 een kindje zouden krijgen maar dan moeten we wel op schieten dus....   Na ja eerst maar es naar de gyn..

Ik zou als je het niet vertrouwt gewoon nog eens naar de dokter gaan, alvast beginnen met tempen en dan nog eens aan m voorleggen! Ik vind 1,5 jaar wachten ook wel erg lang hoor!
(Maar bij sommige mensen duurt t nog langer..... pfff.. moeilijk, die mensen wil ik ook niet voor t hoofd stoten, maar toch.. iedereen wil graag een kindje.. )

Hoe oud ben je eigenlijk? Wij zijn allebei 25, 8 jaar bijelkaar, waarvan 4 jaar samenwonend. We hebben net een nieuw huis, met ruimte voor wel 4 kindjes haha...! Maar we beginnen eerst maar eens bij 1 haha..!

Succes! Liefs Anne

hoi hoi

nou ik ben 25 en mijn man is 27, we zijn nu 8 jaar samen en wonen ook bijna 4 jaar samen, wij zijn  in 2005  getrouwd en wilden toch wel heel graag een kleine, maar ik zei altijd als we het geluk mogen hebben, maar toch wel raar dat ook ons het moet over komen , maar iik wacht nog een maand of, stel dat ik deze maand nog niet ongie word dan ga ik toch echt naar de dokter en die wijst me dan wel door, bij onze praktijk hebben ze er ook verschillende menigen over en was toevallig net bij de verkeerde! ik ben benieuwd was ze gaan doen bij jouw laat je het me wel weten?

liefs kim

Hey,
Ik laat het zeker op het forum weten! Ik vind het wel heel spannend hoor, weet ook niet zo goed wat ik moet verwachten enzo.. Nou we zien het wel!

Hee succes, en als het je te lang duurt gewoon ff dokter bellen! ;-)

Liefs Anne!

Hoi Anne!

Ik las je stukje, dus hoef niet te vragen hoe het met je gaat !
Ben wel benieuwd hoe het donderdag bij de gyn zal zijn!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan