voor euhm!!!!!....

A

Anoniem

Guest
heey meid,

Ik lees net jouw verhalen, en die leuke precies op die vanmij zeg!! ik ben ook 8 jaar bij mijn man en ook 10 maandan bezig alleen ben pas 4 keer ongesteld geworden mijn cyclus is echt helemaal niet goed nog   98-43-34-29-?63  tot nu toe ik word er zoww moedeloss van he!! ik ben vorige week naar huisarts geweest en die zegd dat ik in maart terug mag komen daar en gaan ze pas met het ziekenhuis contact nemen om naar gyn. te gaan, hoe ging het bij jouw heb je erom moeten vragen of zei de arts van dat gaan we doen?

nou ik hoop dat dit voor ons een vruchtbaar jaaar zal worden

liefs kim

Hee Kim!

Ja lastig he! Ik heb de laatste paar keer elke keer 2 maand cyclus gehad en de laatste keer zelfs drie maanden niet ongi. Ik was al een keer eerder naar de dokter geweest toen er voor de eerste keer 2 maanden tussen zat omdat ik toen dacht dat ik misschien zwanger was. De laatste keer zat er zelfs 3 maanden tussen voordat ik weer een keer ongi werd, toen ben ik weer naar de huisarts gegaan en heb ik gezegd dat ik hier niet blij mee was. Toen zei de dokter eigenlijk meteen dat dat ook niet normaal was en dat er nu maar eens naar gekeken moest worden! Dus ging eigenlijk vrij makkelijk!

Maar ik denk dat dat per dokter verschillend is hoor, bij ons zitten er twee in de praktijk en deze wijst me dus zo door, en die andere dokter zei dat we eerst maar eens moesten tempen en dat we 1,5 jaar bezig moesten zijn en dan zou hij me weleens doorverwijzen..Ik ga dus nu ook alleen maar naar de dokter die me doorverwezen heeft

Maar zo'n lange cyclus is echt vervelend. Ik heb nu gehad sinds  begin maart  vorig jaar:   eerst ongi na +/- 35 dagen en daarna 66-57-85 dagen en zit nu alweer op 31 dagen.. In het begin hield ik er nog rekening mee dat het misschien wel na 1 maandje over zou zijn.. Dus ik weer testen enzo, maar nee hoor niet zwanger. Nu verwacht ik echt niets meer als ik alweer op 2 maanden zit..